2015. január 17., szombat

593.

Januar 1-tol a sportkozpontoknak uj tulajdonosa van, mar nem az onkormanyzat gyamsaga ala tartozunk. Eddigi benyomasaim:
Eloszor is, nem volt jo otlet az atadas-atvetelt az ev elejere idoziteni, mindenki ilyenkor akar 1 honap alatt lefogyni, nem gyozzuk ebben az idoszakban kiallitani a tagsagikat.
Masodszor, eldig iden 3 kulonbozo centre-ben voltam, beszeltem szamos emberrel, es mindenki egybehangzo velemenye szerint ez az uj ceg finoman fogalmazva sem volt felkeszulve a mukodtetesre. Totalis kaosz uralkodik mindenhol, bar lehet, hogy ez ilyenkor normalis, nem tudom, meg sosem voltam atveve. A recepciosokat nem kepeztek ki/at, ezzel szember a menedzsereket sem, igy segiteni sem tudnak, a vevok erteto modon idegesek, panaszkodnak, ertetlenkednek. Ez azert is vicces, mert a ceg buszken hirdeti, hogy naluk csak a vevo elegedettsege szamit, persze minden szolgaltato ezzel kampanyol, de hogy aztan ennyire semmibe vegye a sajat maga altal vallott elveket...

A kovetkezoket tapasztaltam:
-telefonon hivtak meg decemberben, delelott 10 korul, hogy menjek oktatasra aznap delutan 2-kor.
-az 'A' kozpontban nem tudtam bejelentkezni a szamitogepen, nem volt hozzaferesem. Vegul egy manualis kasszat uzemeltunk be, kb. olyat, amilyet Lenke neni hasznalt a Szomszedok-ban.
-A 'B' kozpontban igertek, hogy lesz oktatas, ez olyan 5 perc volt, aztan a muki lelepett. Es kozolte, hogy a rendszer logikus es konnyen kezelheto, de azert ha valaki tagsagit akar, vagy uszoleckere befizetni, akkor mondjuk azt, hogy erre meg nem vagyunk kikepezve.
-A 'C' kozpontban mar 2x voltam, mind a ketszer eluldogeltem bekesen a 4 orat, mert ott sem tudtam bejelentkezni. Es kedden megint megyek. Meg hetfon. Meg penteken.

Az elejen meg lelkiismeretfurdalasom volt, felhivtam a monitorra ragasztott segelyvonalat, ott mondtak, hogy magat a ceget kell hivnom a problemammal. Ott persze senki nem vette fel. Emlekeztem, hogy a masik kozpontban volt egy mobilszam, amin a cegnel dolgozo biget lehetett hivni. Ezt kinyomoztam, o sem vette fel eloszor. Vegighivogattam par kozpontot, remelve, hogy valamelyikben ott lesz egy illetekes elvtars, merthogy tobben jottek at Angliabol, a kozpontjukbol, ezt a hacacaret levezenyelni. Senki. Egy lelek sem volt talalhato sehol. Most mar ugy gondolkodom, hogy en mindent megtettem, nem rajtam mulik, hogy nem tudok dolgozni, es munkakepes allapotban megjelentem tobbszor is. Azt is megertem, hogy mivel alabecsultek az itteni feladat nagysagat, rohangalnak ossze-vissza, mint a mergezett eger, de ha ilyen benak, akkor csak fizessenek engem a semmiert.

Masok meseltek, hogy mentek oktatasra, ahova 7-8 embert vartak, 26 jelent meg. Nemcsak, hogy nem volt eleg szamitogep, de szek sem, voltak olyanok, akik ketten osztoztak egy szeken, el lehet kepzelni, milyen hatekony kepzes volt. A lenyege az lett volna, hogy ne csak lasd, hanem nyomkodd is azokat a szerencsetlen ikonokat a kepernyon, ehhez kepest a fel segguk lelogott a szekrol.

Aztan hallottam, hogy a szinvonal is megkerdojelezheto volt, a lany olyan gyorsan hadart, hogy meg a bennszulott belfastiak sem ertettek, raadasul az oktato beszolt az egyik recepciosnak, aki nem elobb erkezett, hanem pont idoben, nagyjabol az volt a lenyege, hogy hogy mert nem korabban erkezni, amikor o, az oktato atkoltozott Belfastba Angliabol (micsoda aldozat). Hat ezttnem neveznem profi hozzaallasnak.

Mindekozben a vevok nem tudjak, hogy kire legyenek pipak, rank, recepciosokra, panaszkodjanak a manager-nek, vagy menjenek egyenest a miniszterelnokhoz. Tagsagit nem tudunk kiallitani, az uszoleckeket sem ertjuk meg, es egyelore minden tranzakcio kb. 3x annyi ideig tart, mint korabban, ami miatt hosszu sorok alakulnak ki, majd amikor vegre sorra kerul a delikvens, akkor bajos mosollyal kozoljuk, hogy hiaba fecserelte az idejet... Vagy tegnap jott 2 no fallabdazni, mondtak, hogy telefonon lefoglaltak, hat, a rendszer szerint nem. Es elottuk 5 perccel erkezett ket muki, akiknek kiadtuk a palyat. Nem voltak bolddogok, hivtuk is a managert, neki panaszkodjanak. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése