2015. február 8., vasárnap

595.

Lehet, hogy be kellett volna fogni a pofamat, amikor az edzestervemet iro muki azt kerdezte, hogy eros vagyok-e. Vagy ha nem is befogni, akkor mondhattam volna pl. azt, hogy atlagosan eros vagyok, sot, gyengebb az elvarhatonal. De semmikeppen sem azt, hogy "igen, szerintem az atlagos noknek erosebb vagyok." Es akkor most nem nyuszitenek minden poziciovaltoztatasnal a belso combommal.

Es mindezt ugy sikerult elernem, hogy nem is csinaltam meg a teljes programot, bar ugy indultam neki, hogy "eleg hosszunak tunik, megnezem, mennyi ido osszesen, ha mindent megcsinalok." Mert ezuttal delutan mentem, melo utan, nem reggel 7-kor, amikor max. egy oram van, vagy meg kevesebb. Szoval ugy, hogy kihagytam egy-ket gyakorlatot, plusz nem annyi sorozatot csinaltam (mondvan, nem azert jarok kondizni, hogy masnap labra se tudjak allni, fo a fokozatossag), amennyi elo volt irva, es nem akkora sullyal, amennyivel az instruktor elkepzelte, igy tartott 75 percig. Holott direkt kertem, hogy ugy allitsa ossze, hogy egy oranal ne legyen tobb, mert ugye megse mehetek munkaba 10-kor 9 helyett es mondhatom azt, bocs, meg kellett csinalni az osszes feladatot, mostanra vegeztem. 

Van egy feladat, valami combkozelito vagy tavolito, faszikam eloirta, hogy 30 kiloval kezdjek, amjd menjek fel 35-37.5-re. Hat baszki azt meg se tudtam mozditani, 20 kiloval tudtam kezdeni. Es most itt ulok egy forrovizes palackkal a combjaim kozott, de holnap akkor is lemegyek edzeni, csak inkabb karra es felsotestre, az a program meg hosszabb, mint a lab volt, kivanjatok sok sikert.
Flag Counter

1 megjegyzés: