2015. február 17., kedd

596.

Almomban osszefutottam Janoval, aki volt edzom, es most a strandkezilabda valogatott edzoje. Azota atpartolt a vizilabdahoz (legalabbis almomban) es megkerdezte, hogy nincs-e kedvem a noi valogatott asszisztense/segitoje lenni. Esetleg kapusa. Almomban meg csak 30 ev korul voltam, es a csapat tagjai ugyanazok voltak, akikkel 12 eve egyutt jatszottam. Bar arra emlekszem, hogy megkerdeztem, hogy a center Bujka Barbara-e, ennyire kepben vagyok. Amilyen hiu vagyok, rogton elkezdett jarni az agyam, hogy milyen jo lenne a gyorsan kozeledo vilagversenyen jatszani, de fel tudok-e keszulni ilyen rovid ido alatt? A Komjadiban lehettunk (bar fogalmam sics, hogy neznek ki az uszodak belulrol), a nap gyonyoruen sutott, a viz vakitoan ragyogott, Jano kemeny volt, mint a szek laba, mondta, hogy hat akkor ugorjak a vizbe, nezzuk, hogy ugyanolyan jo kapus vagyok-e a vizben, mint azon kivul (haha), en meg szabadkoztam, meg tereltem, mert nem szortelenitettem egy ideje :D Meg arra emlekszem, hogy vacsora utan is elrendelt valami futas, vagy erositesfelet, meg, hogy jatszottak a lanyok szarazfoldi viziladbat, kezilabdapalyan, de valami medicinlabdaszeruseggel...

Sajnos mar sose tudom meg (hacsak nem visszatero alomrol van szo), hogy megfeleltem-e a valogatottban, mert a vekker felebresztett.


Flag Counter

3 megjegyzés:

  1. Dear Csenge, Ezt nagyon szórakoztató volt olvasni. Jót nevettem a kifogáson, ami miatt nem akartál vízbe ugrani. Tetszett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Susan, es sajnos igaz is, biztos ez lett volna az egyetlen oka annak, hogy nem lettem valogatott :D

      Törlés
  2. Dear Csenge,

    Az tuti, mert amúgy minden egyéb adott volt...

    VálaszTörlés