2014. július 10., csütörtök

577.

Tegnap egy hallgatonak idopontja volt, 2-re kellett volna jonnie, telefonalt, hogy nem talal minket, a Lyric Szinhaznal van (lasd terkep, klikk a Nagyobb Terkepre Valtasra, ott megjelennek a nagybetuim, itt a kicsin valamiert nem latszik). Debbie elmondta neki, merre kell jonnie. 10 Perc mulva ujabb telefon, Adelaide Park-ban van. Mondjuk, hogy oda eljusson el kellett haladnia a mi utcank elott. Debbie megint elmondja az utvonalat. Ujabb par perc mulva megint hiv, itt mar en valaszoltam, hurra, ez mar csak egy utcanyira van, egyre kozelebb vannak, mondtam, hogy a kovetkezo utcan jobbra. Ekkor mar fel orat kesett. Majd semmi. Nem erkeztek meg, nem telefonaltak, csak 45 perccel (!) kesobb, hogy a viznel vannak. Ezt nem tudtam feltenni a terkepre, mert amikor kerdeztem, hogy megis milyen utcanevet lat, nem tudta. Belfastban meg azert eleg sok viz van ahhoz, hogy kizarasos alapon kozelitsem meg a problemat. Mondom neki, de hat 45 perce egy utcanyira voltak, es mondtam, hogy a kovetkezo utca jobbra, mi tortent? Nem tudja. De mondom nincs GPS a kocsiban? De van. Es nincs rajta a mi cimunk? Nincs, nekik azt a viznel mutatja. Aa, mondom, ez tuti hulye. Kerdezem, hogy akkor van-e a terkepen Chlorine Gardens, ez az eggyel felettunk levo utca. Az van. Mondom, akkor menjen oda a kocsival, es onnan hivjon megint. Meg is tette, ott leparkoltattam vele az autot, mielott megint eltunik egy orara, es atsetalt ide masfel oras kesessel...




A: ez vagyunk mi
B: Lyric Szinhaz
C: Adelaide Park
D: Sans Souci Park

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése