2014. augusztus 10., vasárnap

578. Hazaertunk

Sikerek:
-minden cuccunk epsegben megerkezett, beleertve Mari 6 uveg borat, Cserpes tejet es kakaot, 6 szal kolbaszt (nem dzsuvazott ossze semmit)

-nem kestuk le a Dublin-Belfast buszt, mint New York-bol jovet, sot, a kellemes huzatban alltunk majd' egy orat, nehogy gond legyen.

-nem tortek be a hazba. Ez valamiert mindig aggaszt, pedig van biztositasunk.

-elolvastam a Katedralis folytatasat (Ken Follett), csaknem 1100 oldal, jellemzo modon a cimere mar nem emlekszem.


A nem annyira sikerek:

-megint beszippantottam egy kurva valamit, az otthon toltott 4 hetbol 3-ban, es meg most is faj a torkom, kohogok, es az utobbi egy hetben a fulem is bedugult. Asszem jovore csak 1 vagy 2 hetre megyunk haza, mert mar rohadtul unom ezt, hogy minden evben megtortenik.

-az Indavideon kineztem kb. 6 magyar filmet, ebbol 2-t sikerult megnezni, a harmadikat nem jatszotta le, a tobbibe meg mar bele se kezdtem. Azt hittem, hogy az elmult kb. 10 evben fejlodtem annyit, hogy felnojek a magyar filmek elvontsagahoz es megertsem oket, de be kell latnom, tevedtem.

-meg nem tudom, melyik csoportba kerul, egyelore ez utobbiba, hogy a Marian altal Budapesten vett ekonyv-olvaso meg csak bekapcsolodni se hajlando, hello 20.000 ft!

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése