2014. augusztus 14., csütörtök

579.

Meg egy dolog, ami meglepett otthon: Apu hivott, es eloszor kutyafulunek hivott, igaz, mar egy kicsit be volt tintazva; aztan, amikor elkoszontunk egymastol, akkor meg kislanyom-nak. Nem emlekszem, hogy valaha igy hivott volna, de mindennek eljon egyszer az ideje.

Mariannal beszeltem hetfon telefonon, aszondja: "9 hete ez az elso nap, hogy egyedul vagyok, nem tudom, mihez kezdjek magammal." Persze, eloszor Laci volt itt 5 hetig, aztan mi otthon 4-ig, elszokott a maganytol. At is ment a tesojahoz, aki szerencsere epp szabin van, es mehettek vasarolni egyutt.

Hoztunk otthonrol kolbaszt, ezt a fajtat meg tavaly fedeztuk fel, amikor a Gellert ternel laktunk. Szemben volt egy kisbolt, ott ajanlotta az elado lecsohoz, Kaposvari Privat Hus a neve asszem, isteni. Most felpakoltunk belole, 6 szalat gyomoszoltunk a borondbe. Valamelyik nap elmentunk a magyar boltba, hogy lecsopaprikat vegyunk, teljesen atrendeztek, tobbfele aru van, es ott fuggott a tobbi kolbasz kozott a mienk is. Mondtam is Mariannak, hogy kis tulzassal eletunk kockaztatasaval hoztuk ezeket, erre itt szabadon kaphato, hihetetlen. Tegnap csinaltam is lecsot, olyan csipos volt a kolbasz benne (altalaban nem ennyire csip), hogy kenytelen volt megenni egy csomag ropit utana...
Flag Counter

3 megjegyzés:

  1. Belfastból kell megtudnom, hogy van egy tuti finom magyar kolbász lecsóhoz? Hát még ilyet! :D Asszem ki is költözünk még a héten :P :D
    Zsuzsi voltam illetve még vagyok is :-)

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor kapsz külön értesítést, hogy valaki idefirkált vagy majd a legközelebbi blogbejegyzésednél észreveszed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kapok ertesitest:) A kerdes mar csak az, hogy melyik Zsuzsi vagy?
      A lekvarfozo, a kalacsos, a nagyneni, vagy egy masik?:)

      Törlés