2014. július 1., kedd

575.

Hetvegen Donegal-ban voltunk. Donegal-rol mindenki aradozik, hogy ott milyen jol lehet pihenni, es csak 2-3 ora utazast igenyel, es a tenger, es a zold es a minden. Amugy ez egy megye Irorszag eszaki reszen, Marian szerint nagyon sok nemet lakik ott, az okat nem tudom, de ennek ellenere meglepodtem, amikor az angolon es iren kivul nemetul is ramkiabalt ram egy utjelzes: Achtung! Inenntol merfold helyett km/oraban van kiirva a sebesseg!


Mar korabban nezegettem rola kepeket, eleg Shetland-erzesem volt utana, kopar, kihalt, gyonyoru, es igy utolag is csak annyi kulonbseget lattam, hogy Donegalban vannak fak.

A Facebook-on mar megirtam a hetvege legviccesebb torteneset, most itt is:

Inishkeel szigete foglyul ejtett minket, pedig előtte direkt megkérdeztem, hogy mennyi időnk van. A szigetre apalykor at lehet sétálni, dagalykor összezár a víz a sziget es a part között. Időben visszaindultunk, gondoltuk, de mar nem tudtunk átmenni. Laci megpróbálta, de amikor a combjaig ért a víz, visszafordult. Elkezdtünk integetni a vízimentőknek, mint utólag elmondtak, azt hittek, azert integetunk, hogy minden OK. Egyikük végül elkezdett felénk sétálni, majd szaladni a Baywatch-os narancssárga kis nemtommivel, gondoltam, ez nem ugy néz ki,mintha egy felfújható csónak lenne. Mikor atert, mondta, hogy vagy várunk 12 órát az újabb apalyra, vagy atgazolunk a vízen. Cipők, zoknik le, telefonok, kocsikulcs, pénztárca fej fölé, es nekiindultunk. A víz kurva hideg volt, 11 fokos, es a legmélyebb ponton a derekunkig ért. A kocsinál ledobtuk a vizes gatyakat es bugyiban/alsogatyaban ülve jöttünk vissza a hotelbe, ahol a derekam kore tekertem a kapucnis felsomet es sűrű elnezeskeresek közepette osontam fel a szobába a recepción keresztül...

A technika koraban nem volt gond megorokiteni az esemenyeket:

Ennyire voltunk a biztonsagos szarazfoldtol, mire visszaertunk a setabol

Kozeledik a vizimento, de hol a csonak?
Nem itt volt a legmelyebb a viz
Mar a masik oldalon, visszanezve a szigetre
Megmentonkkel csacsogunk
Csuromvizesen
Gatya az ablakban
A tenger, pardon, ocean, az mar az Atlanti!
Bícs
Muveszet :D
Igy utolag itt mar latnunk kellett volna, hogy ott a kep kozepe fele viz van, az az atjaro
Inishkeel part
A szigeten van egy temeto, ez a sirko 1783-bol van

Clooney falu :)


Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése