2014. július 9., szerda

576.

Marian tesojanak a kutyaja megint itt van nalunk egy hetre. O az, aki tavaly megharapott. Igazi pszichoterrorista, az elso 4 napban tundinbundi volt, meg csak be se pisilt a lakasban, de tegnap mar lattuk rajta, hogy valami nem stimmel, furan kezdett viselkedni, mondtuk is, hogy ma tuti lesz valami (marmint tegnap, csak jelenidoben beszelek). Eloszor megmorogta Lacit, aztan engem, Mariant is, es most tok mindegy, mi volt az ok Aztan Marian porazra kototte bent a lakasban, es jol tette, mert kulonben nekem ugrott volna a kis szemet. Igy egyedul aludtam a haloban, Marian meg a kutyaval a nappaliban, kutya az asztal labahoz kikotve. Neztem, hogy beadhatnank-e valahova 2 napra, de mindehol kernek oltasi konyvet, vagy mit, es az ugye a gazdaknal van. nem fogunk azzal szorakozni, hogy kitalaljuk a dog gondolatait, most 2 napig ki lesz kotve. Tegnap nalunk volt Marian egy kis rokona, 4 eves, imadja Willowt, dogonyozte is rendesen, hat ha ot megtamadta volna, mar nem elne. Marmint a kutya nem elne. 

Szerencsere egyik baratunk kutyaoktato-pszichomokus, vele emileztem, meg Zsuzsi is hivott, aldja meg az eg, es ugy tunik, hogy a szokasos tortent: a kutya azt gondolja, hogy o a falkavezer. erre irtam, hogy 2 nap alatt mar nem tudunk/akarunk ezen valtoztatni, de tobbet nem jon hozzank, en meg nem megyek hozzajuk, hacsak el nem zarjak.

Amugy meg szombaton repulunk haza, 5 elott kelunk, alig varom...
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése