2014. május 22., csütörtök

569.

Kicsit talan lustasagbol sem irtam, de inkabb rafogom New York-ra meg arra, hogy a laptopom tropara ment. Nyujorkrol fogok irni, meg kepeket feltenni, hamarosan, ugyanis tegnap megerkezett az uj laptopom. Marian eredetileg egy itteni szereldebe vitte, ahol mondtak, hogy a kepernyo javitasa/csereje £250, ami meg belefert volna, de a laptop tetejenek a sarka is elhajlott kicsit, epp annyira, hogy alig lehet lecsukni, na erre meg £350-os ajanlatot kaptam. Hat 600 fonter mar akar uj gepet is vehettem volna, de ehelyett egy refurbished-et vettem (ez gyakorlatilag hasznalt gep, de az Apple-nel mindent atneztek, meg- es kijavitottak rajta, es egy karcolasa sincs), es raadasul a ceg nevere, ha mar ugyis business cuccok vannak rajta. Ja, gondoltam arra is, hogy megrendelem otthonrol, mert akkor AFA nelkul pont annyi let volna egy uj, mint ez a tavalyi model itt. Aztan amikor megirtak, hogy a szallitasi koltseg 50000 ft, akkor letettem rola. Vicc. Az uj laptopom tegnap meg is erkezett, van egy Time Machine (Idogep) nevu program, az atmasol mindent a regirol az ujra, meg a beallitasokat is, a hatterkepemet is, mindent. Nekem mondjuk valoban idogepkent funkcionalt, mert a December kozepi allapotot allitotta vissza, azzal meg nem sokra megyek, majd este utananezek, hogy mit csinaltam rosszul.

Egyre tobb dologba folyok bele a munkahelyen, ar legalabb 3-at megtanultam, igy csak 398 masik van hatra, semmiseg. A kornyeket sokkal jobban szeretem , mint a regit, minden csupa zold, minden ebedszunetben kimegyek setalni, az iroda meleg levegoje utan megnyugtatja a fejemet is meg a szememet is. Igaz, van egy resze ennek a kis erdoszerusegnek, ahova mar nem merek egyedul bemenni, azt vizionalom, hogy ott csoveznek az otthontalanak es nem lesznek boldogok, ha megzavarom a kis szeanszukat...
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése