2014. május 24., szombat

570.

Egy kicsit elkesve New Yorkrol. Ha szofosasom lesz, akkor tobb reszletben adom elo. 

Odaut: a hajnali idopont ellenere eleg sokan voltak a dublini repteren, mivel utanunk 10 perccel is indult egy gep New York-ba, meg Atlantaba is. Az immigracios muki kikerdezett minket, bar ha illegalisan ott akartunk volna maradni az Usakoknal, azert talan sikerult volna kicselezni a rettento furfangos kerdeseit, mint pl. hogy hova megyunk, meddig es hol maradunk, vagy van-e nalunk robbanoszer. Sajnos a 2 almankat es 2 bananunkat elkobozta, viszont megnyugtatott minket, hogy ha fott kaja (vagy gyumolcs?) lett volna nalunk, az atmehetett volna, mint ahogy a hazi keszitesu kekszet is felengedte a gepre.

Nincs eleg tapasztalatom a transzatlanti utakkal kapcsolatban, igy csak remelni tudom, hogy a tobbi legitarsasag ulesei valamivel kenyelmesebbek, mert ezen mar 3 ora utan erzeketlenne valt a seggem. Az ulesekbe epitett tv-n a kovetkezo lehetosegek voltak: filmek, tv-sorozatok, radio, zene CD-k, es jatekok. Jol rakeszultem, hogy most aztan megnezek 2-3 filmet, aztan vegul egy lett belole, az is szenvedve, mert a szoveget alig hallottam a gep zugasa miatt, a zene viszont majdnem atszakitotta a dobhartyamat. Marian remekul birta, nem tudom elegge dicserni, egy szoval sem panaszkodott vagy panikolt.
Kozeledunk


































A JFK repter kisebb, mint amire szamitottam, mindenki oda es onnan repul, valami gigantikusat vartam, de az is lehet, hogy az irorszagi szegeny rokonokat a legmesszebbi, es legkevesbe forgalmas terminalra erkeztetik.

Innen bevonatoztunk es bemetroztunk Manhattanba, es elsetaltunk a hazhoz. A lakas icipici, es egy 3 emeletes epulet 3. emeleten van, lift nincs, mint ahogy edzettsegem sincs, minden nap kikoptem a tudomet, mire felertem. Itt megnezhetitek a lakast: http://www.homeaway.com/vacation-rental/p3707685

Megerkeztunk!












Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése