2014. április 30., szerda

Hat ez a rendszeres blogírás

valahogy nem jön össze. Es odanézz, vannak ékezetek, de ez azert van, mert idegbeteg voltam es összetörtem a laptopomat, így  most az iPad-rol írok. A laptop azert meg használható, ha a tv-re kötöm, akkor nagyképernyőn csekkolhatom az emiljeimet.
Nem tudom, mi okozza, de három napja állandóan fáj a fejem, mar kurvara elegem van belőle. Persze belemagyarazhatom, hogy hétfőn kezdtem az új melóhelyen, es fingom sincs, hogy mit csinalok, nem is latom at a folyamatokat; meg pár nap múlva valóra válik az egyik álmom es eljutok New York-ba, es tudat alatt aggódom ezek miatt. Hétfőn hamarabb haza is jöttem, kedden es ma ki írtam az egész napot, de ahogy hazaertem, le kellett fekudjek. Ha valakinek van valami jótanacsa fejfájás ellen, az ne kíméljen.

A régi helyen elbúcsúztam es elbúcsúztattak, volt tea es süti es torta kedden es szerdán, kaptam nemcsak egy mindenki által aláírt lapot/kártyát, de egy borítékot is, gyűjtést rendeztek a számomra, es összegyűlt 120 ropogós angol font, meg is írtam neki, hogy majd Ámeirkaban gondolok rajuk, amikor költöm a pénzt. Ha lennének érzelmeim, meg is hatódtam volna a sok kedvessegtol, de tartottam magam.

Aztán itt volt Zsuzsi es Csicsi egy hetet, ami altalaban egyet jelent a zabalassal, megint volt pizza es pizza, meg meg egy kis pizza, fish and chips, es egyéb diétás kaják. Plusz egyik nap épp a Facebookon jártam, amikor láttam, hogy csoda történt es magyar bolt nyílt Belfastban. Azonnal felpattantunk mind a négyen es rohantunk, lett is ropi, sport szelet, tarhonya, sőt, azóta voltunk megint, es azt a szép sárga paprikát is lehet kapni, csináltam is lecsot mangalicakolbasszal, mert a mi társadalmi pozíciónkban mar nem érjük be holmi büdös disznóval, haha:)

Legközelebb valószínűleg mar az óceánon túlról jelentkezem, képekkel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése