2014. április 14., hétfő

Ma van Marian szulinapja,

elkeredzkedtem a munkabol, 4-kor megyek haza, megkapja az ajandekokat, rohanunk, felvesszuk Timit es Juditot es megyunk a Nando's-ba, utana meg hozzank es Marian legujabb kutyuje, egy kivetito segitsegevel megnezunk egy filmet. A kivetito Amerikabol erkezett, mert itt csak sokkal dragabban lehet hozzajutni, meg ugy is megerte, hogy kellett ra vamot fizetni. Marian az evek soran mar rengeteg kutyut vett, ez az elso, amire azt mondom, hogy szerintem semmi szukseg ra, de ha az o penze, bele volt szerelmesedve, es tenyleg rohadt jol nez ki a vaszonra vetitve a film, mintha a moziban ulnenk (mert persze vasznat is vett). Nade minek is hoztam ezt fel, amikor a szulinapjarol kene irnom. 
Reggel megkapta az elso ajandekot, mivel imad mindent, ami karacsony, hiaba nem december van, ezt kapta:
(forras: google images)
Ez egy olyan 50 penny-s erme, amit az Isle of Man-en, az egyik brit szigeten, ami maga is bocsathat ki ermeket, adtak ki es ez a tavaly karacsonyi. Ilyen szep szinesben kapta, remelem, nem arra hasznalja, hogy a Teszkoban vegyen belol ragot:)


A tobbi ajandek a wimbledoni tenisztorna boltjabol van: egy gyonyoru habos-babos feher kontos es egy torulkozo, ami a 2014-es torna hivatalos noi torolkozoje (mert persze a pasiknak is van), mind a kettobe bele vannak himezve a neve kezdobetui. Es mert minden szentnek maga fele hajlik a keze, magamnak is vettem egy ilyet. Mar januarban, azota varom, hogy ma legyen.
Ilyen, azaz hasonlo torolkozom nekem mar van, himzes nelkul, occson, Ebay-rol, es Mari is akart, amikor en megrendeltem meg tavaly talan, de valahogy sose talaltam olyat, ami megfelelo lett volna.
(forras: google images)


Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése