2014. március 24., hétfő

Megvolt az interju,

megvan az allas! En voltam az elso szamu tartalek, de ezek szerint a jeloltnek valami nem tetszett, vagy a munka, vagy a korulmenyek, vagy ki tudja. Vagy neki nincsenek olyan jo kis spionjai, mint nekem, akiktol tudom, hogy ez egy tuti hely. Ugyhogy gyorsan igent is mondtam a felkeresre, aprilis 17-e az utolso napom itt, es ott 28-an kezdek, a ketto kozott meg husveti szunet. 
Idokozben a masik helyrol, ahova szinten elkuldtem az oneletrajzom, is hivtak interjura mult csutortokon, es szivesen mentem is volna, de az elso helyrol surgosen vartak a valaszt, sot, csutortok delutan at is mentem par orara, hogy az elodom megmutassa a feladataimat. Nagyon rendes csajnak tunt, meg a masik is, aki az irodaban volt, a feladatok erdekesek, a fonalat egyszer sem vesztettem el, mig magyarazott, de kb. 100%, hogy semmire se fogok emlekezni egy honap mulva abbol, amit mondott. 
Ez az uj munkahelyem:
Sokkal zoldebb, mint a mostani, bar itt is le/ki lehet ulni a fure nyaron, de a szememnek tetszetosebb ez, ami a kepen van. Multkor rosszul irtam, nem 15 percnyire van, hanem 8, hehe, akar 8.50-kor is indulhatok, es odaerek.
Az iroda el fog koltozni innen, csak hogy ne oruljek annyira, hogy ilyen kozel van, de hogy mikor? Lehet, hogy juliusban, vagy augusztusban, vagy ev vegen, vagy jovo husvetkor? Szerencsere az is csak kb. 20 perc setara lesz, es egy park szomszedsagaban, valahol itt:
Nem rossz, nem rossz. 
Az uj munka miatt megvaltozott az is, hogy mikor megyunk haza, lehet sajnalni, nem lesz 6 hetes vakacio, "csak" 4 hetes, es nem augusztusban, hanem juliusban. Eeees, dobperges: nem kocsival megyunk, hanem repulunk! Addigra Marcsi mar tul lesz a new yorki uton (meg persze en is), mit neki egy 3 oras ut az utan! Aztan lehet, hogy le kell itatnom a repteren, majd meglatjuk.

Flag Counter

2 megjegyzés: