2014. március 11., kedd

Porognek az esemenyek

Csutortokon elkuldtem az oneletrajzomat a ket allasra, hetfon reggel pedig mar csorgott is a telefonom, az egyik helyrol kerestek, hogy mennek-e beszelgetni szerdan, mert egyike vagyok a 3 kivalaszottnak (14 embernek kuldtek el az emilt). Ezek nem fecserelik az idot! El is mondtam Ruth-nak, hogy mi a helyzet, nem akartam azt se tudatni vele, hogy allasokra jelentkeztem, mert ha nem hivnak interjura, akkor folosleges ot ezzel izgatni. De mivel munkaidoben megyek, tudnia kellett rola. Halkan beszeltunk, megis, amikor 5 perccel kesobb visszaertem az asztalomhoz, Helen mar kepben volt: Interjura mesz? Baszki, ez mindent hall, multkor is Paula valakinek meselte, hogy valaki meghalt a csaladjaban, nem nekem, nem Helennek, de nyilvan egy open office-ban nehez ugy eloadni valamit, hogy egy resze ne josson el hozzad. Akkor is H mindent abbahagyott, amit eppen csinalt, hogy kihallgathassa, mirol folyik a diskurzis, en meg genya modon elkezdtem hozza beszelni, hogy ne hallja azt, amihez semmi koze...

Na, viszont az interjuval kapcsolatbanmindenki tiszta izgatott az irodaban, mintha ok mennenek, komolyan. Nem tudom, hogy ez annak szol-e, hogy nekem drukkolnak, hogy minden jol sikeruljon, vagy annak, hogy lehet, hogy vegre valakinek van eselye/kedve/akarata kiszakadni innen, elmenekulni, ha ugy tetszik, mert mindegyik halalra unja magat, a munkajat, es azt, hogy itt minden eloirast muszaj betartani, meg amikor kiderul, hogy az egesz egyetemen mindenkit 1-kor elengednek mondjuk karacsony elotti utolso munkanapon, mi akkor is itt ulunk, es esetleg 4.50-kor vagy 55-kor mondjak azt, hogy na, akkor menjunk haza. 
Vagy attol felnek, hogy mashol se jobb, ez nekem is nagy felelmem, de asszem ennel csak jobb lehet, nem tarsasag szempontjabol, hanem a munka es a feladatok oldalarol megkozelitve. Ennek ellentmondani latszik, hogy MC dolgozott ott, ahova holnap megyek, es elmondasa szerint imadta, Marian es Paula szerint is erdekesebb a munkakori leiras, mint az itteni.

Es mar en erzem magam kellemetlenul, annyira akarnak segiteni. Majd mi felkeszitunk! Segitunk, hogy mit mondj! Mc irt az eyik ott dolgozo lanynak, hogy mi varhato, jo hely-e meg. Edel kuldott interju kerdeseket, valaszokkal kiegeszitve; Paulanak atkuldtem a munkakorit, mindegyik feladatra, ami ott varhato, irt valaszt, hogy majd jol teljesitsek. Tok aranyosak.

Az meg csak kulon bonusz, hogy bar most is csak 20-25 perc gyaloglasra lakom a munkahelytol, ez a masik hely meg kozelebb lenne, kb. 15 perc. Akar hazajarhatnek ebedelni.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése