2014. március 6., csütörtök

Zajlik a zelet

Talalkoztam egy magyar csajjal, latta a nevem az egyetem egyik emiljeben, es kerdezte, hogy talalkozunk-e. Mult heten randiztunk az egyik egyetemi kavezoban, jol is ment minden addig, amig el nem mondta, hogy itt sokkal helyesebbek a fiuk, mint Amerikaban, ahol korabban dolgozott. Mert ugye en erre azt valaszoltam, hogy errol nem tudok nyilatkozni, mert baratnom van. Vagy paranoias vagyok (es mint tudjuk, attol hogy paranoias vagy, meg nem biztos, hogy nem kovetnek), vagy ez kicsit sok volt neki. Haromszor vagy negyszer visszakerdezett, hogy "tenyleg?", de aztan bekeben elbucsuztunk. Utana meg irtam neki emilt, baratsagosat, hogy merrefele laki, egyetemhez kozel-e. Csak ennyit valaszolt: "Igen". Lehet, hogy nem leszunk kebelbaratnok?

Aztan szinten mult heten kaptam emilt a HR reszlegtol, hogy a szerzodesem augusztus 31-en lejar. Ebben semmi meglepo nincs, ezt tudtam eddig is. Bar mindenki mondta, hogy meghosszabbitjak oktober vegeig, amikor az iroda masik epuletbe koltozik. Paula, akivel talan a legjobb viszonyban vagyok, ki volt akadva, hogy mi az hogy egy ilyen dolgot nem szemelyesen kozolnek, micsoda dolog ez. Ruth, a fonok meg azt hajtogatta, hogy ez egy automatikus emil volt, 6 honappal a szerzodes lejarta elott mindenki kap ilyet. Ezen jol elvitatkoztak, eloszor az irodaban, aztan a konyhaban folytattak. Most felkerultem egy un. redeployment listara, es ha lesz Grade 2 munka, akkor az ezen a listan levoknek allitolag elsobbseguk van a varolistasokhoz kepest. Gondoltam, persze, majd biztos kuldenek munkat, miert erdekelne oket, hogy mi tortenik velem. Erre par nappal kesobb jott egy emil, hogy ket munkalehetoseg is van, mind a ketto hatarozatlan ideju, es 2 napom van, hogy elkuldjem az oneletrajzomat. Probaltam utananezni, utanakerdezni, hogy jo helyek-e, mert mindig van olyan ember, aki ismer valakit, aki ismer valakit, aki mar dolgozott ott, es allitolag mind a ketto szuper, igy elkuldtem a jelentkezesemet. 

Abban remenykedunk, azaz remenykedtunk mielott azt a bizonyos emilt megkaptam, hogy augusztus kozepen haza tudunk menni es maradunk 5-6 hetet. Ennek megfeleloen feltetelesen lefoglaltuk a szallast is, ezuttal a Raday utcaban. Kicsit aggaszt, hogy a leirasban, amit egy masik lakashoz kaptunk ugyanettol a cegtol, nem szerepel kulon, hogy csendes, mig a masik lakasnal igen, de remelem, fogunk tudni aludni. Sot, remelem, haza tudunk menni augusztusban, mert ha uj melom lesz, lehet, hogy nem fognak orulni egy 5 hetes vakacio otletenek...

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése