2014. február 22., szombat

Egyebek

Mostanaban el vagyok latva munkaval, az a srac, aki a leisure centre-ben ellopta a muszakjaimat, most Azsiaban portyazik 4 honapig, igy megint hivogatnak, a heten 2x megyek/mentem, mult heten is 2x, plusz lenne heti 2 keziedzes is, amire soha nem jutok le, mert valahogy mindig azokon a napokon dolgozom, amikor edzes van. Raadaskent meccseket is vezetek, sajnos egyedul, mert a nemet tarsam mindig dolgozik. Hogy ezek a pasik milyen hisztisek tudnak lenni a palyan... elozetesen belemennek, hogy persze, hogy jo az egy jatekvezeto is, amibol szerintem kovetkezik, hogy az az egy nem fog minden szabalytalansagot eszrevenni. Meg talan hatrany, hogy egyutt edzem veluk, mert allandoan az van, hogy: "de Csenge, ez 2 perc volt", "de ez vonal volt", de ez akarmi volt. Mult heten annak is koszonheto, hogy nem szabadultak el az indulatok, hogy egyreszt kiallitottam par embert, masreszt a dublini csapatban voltak magyarok es kertem oket, hogy ne nagyon kuldjenek el a picsbe:) Probalom a Bajnokok Ligaja meccseket is jatekvezetoi szemmel nezni, egy ideig megy is, aztan magaval ragad a drukkolas...
Es ezeken felul van meg a St. George's Market vasarnaponkent. Meg jo, hogy a munkahelyen tudok pihenni...

A leisure centre-ben par hete kis baleset tortent, rosszul lettem, en tudtam, mit kell tenni (aludni), de a tobbiek nem, es kihivtak a mentoket. Hajnali 3-kor ertunk haza, mert Mariant felhivtak a fiuk a telefonomrol, hogy bajsag van, jott, ahogy tudott. A korhazban megallapitottak azt, amit mar nagyjabol tudtam: vertigo-m van. Most ovatosan porgok-forgok, probalom nem hirtelen forditani a fejem, es hasonlok. Igazabol semmit se lehet ellene tenni, ha szedulok, hat szedulok. Kb. 5x mertek vernyomast, ugyanennyiszer kerdeztek, hogy mi tortent, hogy tortent, tortent-e mar korabban ilyen, mi a nevem, aztan egymast kerdezgettek, hogy mi is volt a neve, hogy kell kiejteni, mokas volt.


Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése