2014. február 1., szombat

St. George's Market

Nem is irtam meg a piacrol, ahova mult vasarnap vegre bejutottam, mint elado. Sosem emlekszem, hogy mar irtam-e egy adott temarol, inkabb leirom meg egyszer. Szoval ez egy olyan Vasarcsarnok jellegu piac, csak kb. feleakkora, es nem kis negyedek vannak benne rendes kozert-szerusegekkel, hanem oriasi meretu (2.4x1.2 meteres) asztalszerusegek. Pentektol vasarnapig van nyitva, penteken zoldseg-gyumolcs, szombaton helyben keszult (eszakir) kezmuves cuccok, vasarnap pedig barmilyen kezmuves termekek. Mivel az osszes engedely/asztal ki van adva, ugy lehet bejutni, hogy ha valamelyik allando tag nem jon aznap. Jo esetben ezt elore jelzik. Es az ures asztalokra ugy lehet lecsapni (vasarnap legalabbis), hogy reggel 8-ra odamegy az ember, felirja a listara a nevet es var. Minden egyes megjelenesert jar egy pont. Aki(k)nek a legtobb pontja van, az(ok) aznapra kap(nak) helyet. Nekem mar 10 pontom volt mult heten, a legtobb ponttal rendelkezonek meg ugy 80. De nyilvan nem mindenki jon minden heten, igy sikerult bejutnom. Es akkor ugy 8.30-tol 10-ig kipakoltam, rendezgettem, neveket es arakat ragasztottam, probaltam beszedbe elegyedni a balomon levo keramikus csajjal, aki nagyon aranyos volt. A balomon levo Abdul-lal nem beszeltem, de igy is adott a nap vegen egy fel falafelt, a jo eg aldja meg erte, addigra mar eleg ehes voltam. Oelotte egy masik srac jarkalt korbe haggis-t kinalgatva, de az egy ritka gusztustalan valami, inkabb ehenhalok, minthogy azt a szamba vegyem (a haggis osszetevoi: hagymával, zabliszttel, árpával és faggyúval elkevert, finomra vagdalt birkaszívvel, -tüdővel és -májjal töltött birkabendő, amelyet főzve tálalnak- ezt a netrol loptam). Egyszer Shetlandon, meg tudatlan voltam, es ez az ize ugy nezett ki, mint a rantott csirkefalatok, joizuen beleharaptam... es majdnem kihanytam, olyan szar volt. 

A lenyeg, hogy egesz jo volt, elbeszelgettem emberekkel, volt olyan, aki kerdezte, hogy minden heten kint leszek-e; el is adtam nehany dolgot, igaz, egy ido utan igencsak faztam, pedig terdzokni es magasszaru cipo volt rajtam, meg kellett kerjem Marcsit, hogy hozzon meg egy par bundazoknit es a csizmamat. 

Tegnap megerkezett Laci is egy hetre, hozott meg bôràrut, igy mar azert mar nem lesz olyan kopar az asztal, meg otletei is vannak, hogy hogy lehetne jobba/kivanatosabba/eladhatobba tenni a kinalatot. Es remelhetoleg ugy egy honap mulva lesznek keramiaorak is, na azt varjatok ki, baromi jol neznek ki, en valamiert meg vagyok gyozodve rola, hogy vinni fogjak, mint a cukrot, annyira szepek, hogy csak na.

Par kep:




Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése