2013. július 31., szerda

Holnap indulunk,

hajo-vezetes-hajo-hosszu vezetes utvonalon. Kinyomtattam a terkepet, a foglalasokat, Marcsi nagyjabol mindent bepakolt, a kocsi csomagtartojaban tetriszt jatszottunk egy oran keresztul, hogy minel hatekonyabban bepakolhassuk a kulonbozo meretu dobozokat es borondoket. En meg "dolgozom", Marcsi a valtozatossag kedveert temetesen van, most az unkoatesoja halt meg. Cukorbeteg volt, amit nem arult el senkinek, es erre ivott. Amugy meg orvos volt.

Az elmult 8 napban 5 filmet neztunk meg, ebbol 4-et moziban. Sommas velemenyem:
Now you see me - latvanyos, de tulbonyolitott, ki-kivel-van jatek
Man of Steel - latvanyos, de nem egy nagy wasistdas
Pitch Black vagy Pitch dark? - a cimere sem emlekszem, legyen eleg annyi, hogy Vin Diesel szerepel benne, jo szar is volt
Wolverine - vekony tortenet, egyebkent jol megcsinalva
Despicable Me 2 - hat ez cuki volt :)

Penteken az egesz iroda elment a Cosmo nevu etterembe, az en szulinapomat unnepeltuk, de kit erdekel a szulinap, amikor 14 fontert annyit ehetsz, amennyi beledfer? Ebben benne van az eloetel, foetel es edesseg. Oriasi a valasztek, kinai, vietnami, japan, olasz, indiai, helyi kajak, tengeri herkentyuk, amikor felmertem a terepet, odakeveredtem ez utobbihoz, akkor sutott a sef egy tintahalat es vagta le a fejet, bloe. Egyebkent ez onkiszolgalos, de van ilyen latvanysutes is. Az edesseg volt a legjobb, csokitorta, almaspite (meg meleg) megszorva manduladarabokkal, vaniliafagyi es par falat gotogdinnye, na ebbol tudtam volna meg egyszer szedni, de urino modjara visszafogtam magam.

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése