2013. július 10., szerda

Hat ezt is megertem

Tegnap 25 fok volt, ittletem 3.5 eve alatt nem volt ilyen meleg. Allitolag a valaha mert legmelegebb Eszak-Irorszagban 30.8 fok volt, ezt a csucsot ketszer is elertek, egszer a '70-es evek vegen, aztan a '80-as evek elejen. Ezen felbuzdulva ma terdgatyaban jottem, le is fagy a labam, mert persze lehult a levego.
Penteken es hetfon nem dolgozunk, megint jon a protestansok eves felvonulasa, de legalabb jo idot mondanak, tudunk focizni a kertben, mert az uj tulaj (aki hivatalosan meg nem is tulaj) levagatta a dzsumbujt hatul, akar ki is fekhetunk. 
Kaptam levelet az onkormanyzattol: nem sikerult a leisure centre-es munka sem, mondjuk ezt nagyjabol sejtettem azutan, hogy Linda egy nappal korabban sms-ezett, vele nagyjabol tartom a kapcsolatot, o is az Avoniel-ban dolgozik mar vagy 25 eve, na, o a 12. helyre futott be a listan. En meg a listara se kerultem fel.
Marcsi nem bir magaval, hetek ota nyaggat, hogy most mar aztan kezdjunk el pakolni a hazafele utra, tegnap aztan mar nem tudta magat turtoztetni es telepakolt 5 dobozt, de a lenyeg, hogy most boldog. Es meg boldogabb lesz jovo heten, amikor is egy hetre megkapjuk az egyik tesojanak a kutyajat, Willow-t, mert a csalad nyaralni megy. Felteve persze, hogy Marcsi tesojat felengedik a gepre, mivel kb 150 kilo, es csak egy jegye van, nem vagyok biztos benne, hogy belefer az ulesbe.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése