2013. január 14., hétfő

Uberciki dolog tortent

Elmondom meg frissibe'. Itt vagyok a leisure centre-ben, az uszoda 7.30-kor nyitott, elotte uszoleckek voltak. Nyitaskor bejon egy ficko, hogy otthonhagyta az uszonadragjat, adjak mar neki egyet az 'elveszett targyak' dobozbol. Termeszetesen ez higieniai okokbol tilos, de o azt mondta, hogy valalja a felelosseget (ha esetleg szifiliszes a gatya?). Mivel kb. 15-en alltak sorba, nem volt kedvem vitatkozni, mmgragadtam az elso gatyat, amit meglattam.
Fel oraval kesobb megjelent egy csalad, mennenek uszni. A masik recepciosnal fizettek, nem is figyeltem egesz addig, amig Agi el nem kezdett abban a bizonyos dobozban keresgelni es kerdeseket feltenni. Arrafele somfordaltam, pont akkor, amikor Agi vette ki a zsakbol a gatyakat, egy szep keket ("nem, nem ilyen szinu, tobb feher van benne"). Azt hittem ott sullyedek el, a nadrag, amit kiadtam ugyanis feher, kek csikokkal. Mekkora az eselye, hogy vagy 10 uszonadragbol pont azt ragadom meg, aminek a gazdaja is megjelenik. Nem fog jol kinezni, ha bemegy a csalad a vizbe, es ott uszik egyikuk rovidnadragja. Persze rohantam elmondani a manager-nek, aki rohogott. Felhivtam Mariant, rohogott. Most varok, hogy eszreveszik-e. Ha nem irk tobbet, akkor leharaptak a fejemet.
Flag Counter

3 megjegyzés: