2012. június 23., szombat

Silent Valley Reservoir

Lassan kezdem utolérni magam, már csak pár poszttal vagyok adós, még jó, hogy ezt ti nem tudjátok, így nincs rajtam nyomás, he-he. 
Szerdán elmentünk a fenti víztározóhoz, ami Belfast és Down megye nagy részének vízellátását biztosítja. Fent található a Mourne hegyekben (tavaly egy repülőgép lezuhant itt, emberek haltak meg, ennyit tudtam róla), kb. egy órányi vezetésre Belfasttól. Többféle sétaút volt a 2km-estől a 10 km-ig, különféle nehézségi fokokkal. Rettegtem, hogy Marcsi és Laci majd a leghosszabbat választja, de kisebb tanácskozás után -aminél szóbakerült egy 2x3 mérföldes túra is, kaját, innivalót persze nem vittünk- egy 3 km-es mellett döntöttek, fel a hegyre. Nyilván letértünk a kék jelzésű útról, és végigmentünk a zöldön is, de nem tudtak lerázni, megtörni, végig velük mentem. A feketével jelzett utat jártuk be, a fehér ponttól, a parkolóból indultunk:
Az útvonal
A tározó
Marcsi szerint ez a túlfolyás izé úgy néz ki, mint ha egy gignatikus pók próbálna kimászni a likból
Kattintásra megnő!
 
Ide másztunk fel
És még magasabbra
Panorámát is tudok!
Jamie kutyája, csodalámpa nélkül
Nem találtunk négylevelűt
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése