2011. november 19., szombat

Több részlet a munkával kapcsolatban

Csütörtökön megjött a papír az önkormányzattól, az ő tulajdonukban vannak a szabadidőközpontok. Gyorsan kitöltöttem, aláírtam, aztán elvittük a nagypostára, remélve, hogy így egy nappal hamarabb ér oda. Gondolom, megkapták, mert tegnap már hívtak, hogy jövő csütörtökön lesz a betanítás, és vasárnap kezdek. Náluk vasárnap kezdődik a hét. Voltunk fallabdázni (enm ott, ahol majd dolgozni fogok, hanem egy másik szabadidőközpontban), megnéztem milyen egyenruhám lesz, mert arra emlékeztem, hogy azok, akik a termeket tartják rendben, pl. felállítják a tollaslabda-pálya tartozékait, aztán leszerelik, azok sima sötétkék tréninggyata-piros póló kombót viselnek, persze Belfast Council-os logo van rajtuk, mindig sóvárogva néztem őket (a ruhákat). De lehet, hogy recepciósként kicsit elegánsabbnak kell lenni? Hát igen, sötétkék nadrág, világoskék ing. Egyébként nagyon aranyosak voltak a recepciósok tegnap. Ahogy meglátta őket, Marian elkotyogta, hogy kollega leszek, az egyik el kezdett tapsolni, hogy de jó, meg majd szekálni fog, a másik meg gratulált. Sőt, ez utóbbi szintén heti 16 órát dolgozik, és gyorsan lekörmölte az időbeosztást. 3 hetes periódusok ismétlődnek:
1. hét: hétfő: 5-9.30, szerda: 5-9.30, szombat: 9.30-4.30
2. hét: vasárnap: 9.30-3.00, csütörtök: 5-9.30, szombat: 9.00-3.30
3. hét: vasárnap: 9.30-4.30, kedd: 5.00-9.30, péntek: 5.00-9.30
Azt is megtudtam, hogy nekem kell megvenni az egyenruhámat, és majd egyszer (sokára) kapok egyenruhát is. Azt mondták, ők már 3 éve nem kaptak újat. Kérdeztem, hogy lehet-e használni a létesítményt, kiderült, hogy eddig lehetett, de biztos annyira elkoptak a kondi-, meg futógépek, a tollaspálya, a fallabda- és focipálya, meg az uszoda vize az alkalmazottak felelőtlen egészséges életmód-fanatizmusa miatt, hogy mostantól elvileg nem lehet. De a menedzserre van bízva a dolog, hogy engedélyezi-e. Ja, és a betanítás szerintük nem 1 óra, ezen teljesen meg voltak döbbenve, hanem 20 óra, úgyhogy akkor nem tudom, mi fog történni csütörtökön.
Ha a kollegák az én leendő munkahelyemen is olyan jó fejek, mint a Shankill-ben, akkor szeretni fogom.
Alig várom, hogy hétfőn közölhessem a főnökömmel, hogy szerdán megyek utoljára... Nem mintha olyan rossz lett volna, vagy genyózott volna, de ez a számítógép előtt pötyögés egész nap elég unalmas.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése