2010. július 22., csütörtök

Megérkezett Sean,

a GPS-ünk. Őt választottuk, lehetett volna Marika vagy Ervin vagy új-zélandi vagy Afrikaans, de Sean ír, ezért ő fog navigálni minket. Nagyon hasznos kis kütyü (lesz), hétvégén már próbára is tehetjük, mert megyünk Írországba, picit nyaralunk. Marian beújított két teniszütőt az egyik tesójától, mondván, hogy ahova megyünk (Clonmel), ott van egy gazzal benőtt pálya, pont jó nekünk. Namost az egyik ütő olyan régi, fakeretes, kisfejű, hogy szerintem Björn Borg nagymamája játszott vele utoljára, a másik ütő ehhez képest egy úgy néz ki, mintha Nadal-é lenne...

Az út miatt nem tudok majd menni a munkanélkülibe, (be kell megint jelentkezni, hogy igen, kerestem munkát, de nem találtam), ezért tegnap bementem, hogy új időpontot kérjek. Ekkor jött a meglepetés, nyaralni ugyan jogomban áll elmenni, de csak a UK-n belül. Ha átlépem a határt, vagy Európába megyek, akkor arra az időre le kell jelentkeznem róla, nem kaphatom a segélyt. Kissé illogikus, hogy ugyan Írországba odaérünk pár óra alatt, ha meg mondjuk Shetlandra mennénk, akkor kb. egy nap, ebből következően az drágább is, de hát ez a szabály. Az információban ülő srác, látva, hogy mennyire elképedtem ezen, közelebb hajolt, és odasúgta, hogy mondjam azt, hogy országon belül maradok, meg kell adni egy UK-címet, és akkor az rendben van. Valószínűleg inkább beteg leszek, és azért nem fogok tudni bemenni, micsoda fasság...

Volt itt egy kisebb botrány, az egyik szuper/hipermarket alkalmazottja valami katkó/protkó ellentétbe keveredett valakivel, felfüggesztették emiatt, erre 4 napon keresztül tüntettek a bolt előtt a támogatói, hogy ő milyen jó ember, satöbbi. Na, erről a kiváló dolgozóról kiderült, hogy 1975-ben hidegvérrel, hátulról fejbelőtt egy testvérpárt, 14 évet ült is miatta. És most direkt demagóg leszek: még egy ilyen is kapott munkát, én meg itt szívok.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése