2010. július 19., hétfő

GPS

Mondtam már (asszem nem), hogy venni akartam egy GPS-t, hogy majd hazafele segítsen a vezetésben? Merthogy Marian eltéved mindehol, ahol nem ismerős, ami szerintem érthető, ezen a kütyün meg van sávasszisztens vagy mi, ami segít, hogy az ismeretlen kereszteződésben ne a Moszkva feliratú sávban kössünk ki, hanem Albánia felé menjünk. Egyszóval azt gondoltam, milyen jó kis meglepi lesz, hát nem egészen úgy alakult. Amikor megmutattam (még csak a neten, bár már megrendeltem), hogy ez lesz, azt mondta, hogy ez az utolsó dolog, amire most pénzt adna ki :( Mondjuk ez pont a 600 fontos TNT számla napján volt, szóval nem csodálom, hogy nem verte a fenekét a földhöz örömében.

Most mennem kell melót nézni, hogy ki tudjam fizetni a kütyüt.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése