2010. március 27., szombat

Szomorú vagyok,

mert senki nem jelentkezett, aki segíteni tudna a honlapkészítéssel kapcsolatban, hát hogy fogja így a nagyvilág megtalálni az általam vérel és verejtékkel összehozott remek oldalakat?

Mivel pillanatnyilag semmit se tudok hozzáadni a honlapok tartalmához, ma a Kresz-könyvre koncentrálok, igyekszem olyan 100 kérdésre válaszolni (a 964-ből). Válaszok helyett viszont csak egy oldalszám van feltüntetve, ahol utána lehet nézni, vajon jól okoskodtam-e, és ha már ott vagyok, akkor az egész oldalt vagy fejezetet elolvasom, nem csak a válaszra vonatkozó részt, így valószínűleg egész napos időtöltésről beszélünk.

Továbbra se vagyok valami jó hangulatban, jelentkeztem egy pár munkára, egy munkaközvetítőnél. Tegnap írtak, hogy küldjem el az önéletrajzomat meg írjam meg, milyen munkát is keresek. Valami nem működik rendesen annál a cégnél, hiszen a jelentkezésnél fel kellett tölteni az önéletrajzot... Na mindegy, elküldtem. Jelentkeztem könyvtáros asszisztensnek is:) Bírnám, ha végre plusz is kerülne a bankszámlakivonatomra, nem csak a mínuszokat mutatná.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése