2014. szeptember 27., szombat

585. Tervek

Azert irom le, mert igy talan tenyleg megvalositom oket, nem csak magamban gondolom, hogy mennyi mindent fogok olvasni, es okosodni, es mindezt megosztani. De felek is, mert lehet, hogy a kutyat nem fogja erdekelni. Semmi nagyszabasura nem kell gondolni, nem azt fogom leirni, hogy 3 even belul kezenallva es bekotott szemmel megmaszom a Csomolungmat. De hatha mast is erdekel. Szoval, azt gondoltam, hogy ahogy olvasom a jobbnal jobb konyveimet, ahogy haladok, fejezetenkent, de lehet, hogy inkabb konyvenkent, itt megosztom, hogy nagyjabol mirol is szolt. Elsosorban mozival, filmgyartassal kapcsolatos konyvek erdekelnek, es vettem is egy jo csomot fillerekert, szo szerint, joparat 1 penny-ert. Persze nem csak az olvasokra gondoltam, sot, mindig idegesit, amikor tudom, hogy olvastam egy konyvet, es tetszett is, de a cselekmenyre mar nem emlekszem, sot, a szereplokre sem. Igy meg evek multan csak fellapozom a blogomat, es voila, itt a tartalom, esszeformaban. 

Gondolkoztam, hogy a most olvasott konyvet is megosztom, ez meg mindig Timur Vermes: Nézd ki van itt cimu muve, rendkivul jol megirt darab, legalabbis az elso fele, de mar lassan befejezem, ideje is, mert kb. 3 honapja olvasom. Es nana, hogy mar nem emlekszem az elejere. Mentsegemre legyen mondva, hogy az utobbi par hetben heti 3x voltam a sportkozpontban dolgozni este 10.30-ig, es szombat az egyetlen szabadnapom, mult heten a vasarnapi piacon sikerult 40 oldalt olvasnom (igen, ennyire nem volt vevo), ugyhogy most megyek is, hatha a focimeccs elott sikerul ujabb 40-nel kozelebb kerulni a vegehez.

Mostanaban Stephen Fry megszallottja vagyok, talan tegnap jelent meg az uj konyve, amit nyilvan be fogok szerezni, es majd szaz ev mulva el is olvasom;  csakugy mint a masik 9 konyvet; imadom a tv-ben nezni, borzasztoan intelligens pasi, nem gondoltam, hogy lehetseges, de asszem beleszerettem az intellektusaba, mert egyebkent nem egy adonisz, de hat en sem vagyok szindikrawford. Olyan szepen es valasztekosan beszel es ir angolul, hogy mar emiatt megeri nezni es olvasni, es meg vicces is, es magyar szarmazasu, es amikor dicserik, olyan aranyosan zavarba jon. Ahogy visszaolvasom,  amit irtam, meglehetosen ciki, mintha 14 eves lennek, igaz, akkor George Michael poszterek voltak a falamon, de mindegy, most mar marad.


Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése