2014. szeptember 15., hétfő

583.

A munkahelyem egy aranybanya. Neha nem tudom, hogy rohogjek az embereken, vagy elkuldjem oket melegebb eghajlatra.
Kedd kornyeken elkezdtek telefonalni az uj noverkepzesbe felvett egyedek, mindegyiknek be kell jonni orvosira (szerintem ez vagy 100 ember), megkaptak az idopontot, es nem volt jo nekik, mert 
-dolgoznak
-alusznak
-utaznak
-eskuvore mennek
-nyaralnak
-telelnek
esatobbi. Pedig amikor megtudtak, hogy felvetelt nyertek, mindenki kapott egy levelet, hogy a szeptember 2. hetet szabadon kell tartaniuk, mert kotelezo orvosi vizsgalatra kell menniuk. 

A legviccesebb az volt, amikor egy anyuka hivott, sose ertem, hogy 18 ev feletti embereknel miert kell a szulonek barmi is intezni a gyerek helyett, majd az oltasokat is o adja be, meg az agytalat is o csereli? Szoval hivott, hogy nem jo az idopont, mert neki fogorvoshoz kell mennie egy oraval a lanyanak adott idopont elott, es ez 40 merfoldre van Belfasttol, es nem ernenek oda. Addigra mar itt volt Debbie, es kiokositott, hogy csak akkor valtoztathatunk az idoponton, ha kulfoldon van az illeto, vagy halaleset volt a csaladban. El is mondtam a nonek, erre o, nagy sohajjal: "Hat akkor fel kell tennem a lanyomat a buszra". En meg gondoltam, hogy de baszki, az a kislany 18 mult, nem tud buszozni?? Anyucinak mindenhova vele kell menni? Meg ha annyira fontos neki, hogy ott legyen, akkor anyuka tetesse at az o fogorvosijat maskorra. A masik kedvencem, amikor hivnak, hogy "itt vagyunk a Queen's University-nel, merre van a rendelo?" Ja, es nem belfastiak, tehat hiaba mondok nekik utcakat, meg epuleteket, nem ismernek semmit. Mondom, van a kocsiban terkep, GPS, SatNav, okostelefon terkep-alkalmazassal? Hat az nincs. Hogy a f.szomba magyarazzam el akkor? De komolyan.

Nade a lenyeg, hogy elkezdtek hivni ezek az emberek, en meg neztem a naptarat, es csak ures oldalakat lattam, nekem semmit nem kuldtek at, hogy mi lesz jovo heten. Aztan Debbie tegnap kikonyorogte a School of Nursing-tol, hogy ugyan kuldjek mar at a listat penteken, mert a csaj ugy gondolta, hogy az hetfon is raer. He? Nekunk az osszes novert be kell vinni a programba, nev, szuletesi ido, mit tanul, mire jon be, eloszedni a kartonjukat, nyomtatni ezt-azt. Tegnap 45 perc alatt kb. talan 7-et tudtam megcsinalni, szerinted mennyit fogok szivni hetfon? :) De nem izgat, amit tudok, megcsinalok.



Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése