2014. június 5., csütörtök

572. New York, folytatas

szerintem ez is Empire State Building hatulrol,
de nem vagyok benne biztos...
Ma elkezdtem irni az uj bejegyzest a munkahelyen, hol mashol, de ott nem megy, feladtam. Na, hat ezeket is lattuk, Empire State Building, ahova nem mentunk fel, meg a Rockefeller Center tetejere se, akarmilyen jo kilatas is nyilt volna a tetejerol, mert nem voltunk hajlandoak fejenkent 30 dolcsit fizetni ezert. Inkabb ettunk egy Ben and Jerry's fagyit az alagsorban. Ez utan atsetaltunk a Konyvtarba/hoz,(New York Public Library) es mielott bementunk korulnezni, leultunk az elotte levo teraszon es bamultuk az embereket.
Empire State Building
Empire State Building

































































A labam lerohadt a sok setatol, kb. elso nap rajottem, hogy hiba volt csak egy par cipot hoznom, igy napokat toltottunk el egy uj par utani kajtatassal es talan utolso elotti nap vettem is egyet. De volt olyan nap, amikor annyira meleg volt, hogy a papucsomban csaszkaltam, es asszem nem logtam ki a sorbol, plusz ez volt a legkenyelmesebb az osszes cipo kozul...

Talan a masodik nap tortent, hogy setaltunk a buszmegallohoz, ami 3 utcanyira volt, amikor meglattam az utcasarkon egy magyar kajaldat. 
Annyira meglepodtem/orultem, hogy meg se tudtam szolalni, csak bokogettem Mariant es artikulatlanul nyokogtem. Oriasi orommel rohantunk be, es egy tok unott kepu csajszi fogadott, abszolut nem volt meghatva, hogy egy (majdnem 2) foldijevel talalkozik. Itt mar sejthettuk volna, hogy New York-ban ez a szokas. Az Egyesult Kiralysagban sokkal de sokkal kedvesebbek az uzletekben, baratsagosak, stb. Na mindegy, azert vettunk toltott paprikat, meg par nappal kesobb csirkeporkoltet galuskaval es ubisalival, nyami, es meg finom is volt.
New York Public Library
New yorki utcakep

A konyvtar belulrol
















































Konyvtar mennyezet

Aztan voltunk meg a Macy's-ben is, ez buszken hirdeti, hogy a vilag legnagyobb uzlete, es tenyleg, talan 5-6 emeletes volt, de nem tetszett, oriasi volt a tomeg, nem kaptunk semmit, de ahogy elneztem, nem is nekunk tervezett ruhak es cipok voltak. 
A Macy's
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése