2013. szeptember 5., csütörtök

Osszefoglalo roviden, 2. resz

Kicsit hosszura nyult a rovid elso resz, igy inkabb kettobe (vagy 3-ba?) vagom.

-Meg Magyarorszagon is belefutottunk egy laza egyoras dugoba Gyor utan, a 40 fokban, klima nelkul. Amikor az emberek lattak, hogy itt nem lesz egyhamar mozgas, kiszalltak a kocsikbol, volt, aki gordeszkazott, volt, aki leteritette az arok szelere a pokrocot, es napozott, voltak onjelolt fotoriporterek is, mi emg csendesen izzadtunk az autoban.

-Mar itt Belfastban keszultunk a Cserpes cuccokra, olyan sok jot olvastam roluk, meg interjukat a nevadoval, igen szimpi volt. Meg az se tort le, hogy az elso Tejivoban vett joghurt buggyant volt. Tobbszor voltunk naluk, ettunk korozottes meg sonkas szendvicset, medvehagymaontetes salatat, pogacsat, rongyoskiflit, ittunk helyben habos kakaot, tejet, Marcsi valamiert macchiatot, es tonnaszam vettuk a tejet, joghurtot, sajtot. Minden kivalo, csak a fustolt sajtot nem tudtam megenni, bar nem is szeretem, de azert megkostoltam, Marcsi szereti, de ez neki is tul sok volt. Siofokon viszont nagyon pipa voltam rajuk, 2.5 oran keresztul vartuk, hogy hozzak az arut, mert "ilyenkor szoktak". Aztan visszamentunk este, emg mindig semmi, es masnap mondtak, hogy majd kovetkezo nap jon a cucc, elozo nap nem hoztak semmit. Meg is irom nekik Facebook-on.

-Siofokon toltottunk kb. 5-6 napot, egyik nap athajoztunk Furedre, de elkovettuk azt az apro hibat, hogy nem neztunk utana, mik a latnivalok. Igy csak celtalanul koboroltunk, ami nem volt akkora moka, majd zavarba jottunk, amikor megkerdeztuk a helyieket, hogy hol a varoskozpont, es azt a valaszt kaptuk, hogy: Milyen varoskozpont? A reformkori? Jobb hijan probaltuk kovetni az utmutatast, de nem talaltunk semmit, viszont Marian vegre ehetett gesztenyepure-fagyit.

-Idesapamnal tarolom a cuccaim nagy reszet, ezekbol hoztunk el egy halomnyit. Nehany konyvet, amihez aztan a konyvesboltban hozzaadtam emg 3-at: Egy Vamos Miklost, egy Veiszer Alinda riportkotetet, meg GundiBundi Takacs Gabornak is volt egy riportkonyve, azt is. Ha esetleg barkit erdekel, akkor a kovetkezo vasarlasom a Sir Alex Ferguson eleterol szolo konyv lesz, illetve otthon a hamarosan megjeleno Alfoldi Robertes Nemzeti Szinhazas konyvet is szeretnem. Koszi. Konyveken kivul hoztunk meg el tanyerokat, szep kekek es sargak, amiket vagy 6-7 eve vehettem az Ikeaban; evoeszkozoket, amik meg mindig a nejloncsomagolasukban voltak; plussfigurakat, amiket Mari elajandekozott vagy fog a csaladtagjainak Halloween-re meg karacsonyra. Es ezekre jottek az otthon vasarolt/kapott cuccok, Marian 12 uveg bora; az en 50 (illetve a hazamenetel idopontjaban kevesebb) csomag ropim; a szulinapomra kapott, amjd utolag hozzaadott szuperjo olivas kozmetikumok. Nemcsak hogy olivas, hanem bio es extra szuz es meg oliva is. Betaraztunk egy evre, van fekete, lila es zold szappan, tusfurdo, sampon, hajbalzsam, furdoso, testapolo tej, szivacs, deo. Ja, es Marian nyilvan a tesojainak is vett ezt-azt, bor, Sangria, ugy nezett ki a kocsi, mint egy gurulo kocsma-kozmetika.

-A kollegaknak hoztam Boci csokikat, volt vanilias-karamelles; madartejes; etcsokis kortevel; es turos-afonyas. Mindegyikre ragaszottam egy angol nyelvu forditast, hogy tudjak mit tomnek a szajukba. A madartejes nem tudtam volna elmagyarazni, igy erre csak annyit irtam, hogy ez Marian kedvence, igy biztos finom. Hetfon hoztam be, mara maradt osszesen egy kocka. Amikor megkerdeztem, hogy melyik volt a legjobb, nem tudtak valasztani, azt mondtak, hogy mind a 3 a legjobb volt, meg hogy annyifele iz keringett pl. a turosban, hogy egy kocka is eleg. Az itteni Paula mondta, hogy milyen fura, hogy MO-on ennyifele izesites van, es belegondoltam, hogy vegulis igaza van, itt a szofisztikaltsag csucsa a mogyoros, meg a Turkish delight izesites, most neztem meg a Cadbury's oldalat, a legtobb csoki sima csoki, csak mondjuk vannak benne legbuborekok, vagy adtak hozza egy kis mentolt, juhee! Ehhez kepest a Boci valoban izorgia. Paula felvetette, hogy talan Mo-ra kene koltozni, mire Ruth mondta, hogy neki ezzel nem lenne gondja, mert mar jart MO-on sot, a Hortobagyon is volt. En meg nem...

-Hamar sikerult visszarazodni a hetkoznapokba, plane ugy, hogy kedd-szerda-csut-on a leisure centre-ben is dolgozom/tam, kedden, mivel a masik lany beteget jelentett, raadasul egyedul voltam, nem mondom, hogy igy majd' 2 honap szunet utan nem stresszeltem magam agyon, de tuleltem.

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése