2013. szeptember 19., csütörtök

Kocsijavitas

Tegnap Marian elvitte a kocsimat a szerelohoz. Amikor elotte beszelt rola, csak annyit mondott, hogy a kocsit, ebbol azt gondoltam, hogy a sajatjat viszi. Elorebocsatom, hogy az autokrol semmit sem tudok, amikor 1 vagy 2 eve vittem muszakira meg a kis pirosat, akkor a muki 3-4x megkerdezte, hogy ez biztos az en autom-e, mert pl. abban se voltam biztos, hogy a motorhaztetot belulrol kinyito bizgentyu hol van, vagy a nemtommilyen kapcsolo merre talalhato. Most annyit tudtam, hogy a motorhibat jelzo feny allandoan eg, de Marian szerint ez azert van, mert kb. 2 eve kipufogot csereltek rajta es nem szereltek be rendesen es a nemtudommi vagy a valamilyen erzekelo elallitodott. Igy is volt, a pasas azert talalt meg hibat, meg is mutatta Mariannak, hogy (es itt most lehet, hogy bullshit kovetkezik, mert csak ugy probalom az angol autos muszaki kifejezeseket magyarra ultetni) a fektomlokkel volt valami (lesek a jarmuszotarrol), kicserelt 2 hatso kerekmunkacilindert (ez mi a banat?) - mert elvileg ezeknek mozogniuk kene, de az enyemek csak alltak egy helyben, es el voltak rozsdasodva. Plusz kaptam uj rendszamot is hatulra, mert belefolyt a viz, es az is itt-ott rozsdas volt, annyira, hogy elhalvanyultak a betuk. Mindez kerult £285 fontba, es ebbol csak 40 font volt a munkadij. Mint tudjuk, mindenki hazudik, az is megfordult bennem, hogy biztos volt, amit ki se cserelt, csak leszamlazott, de psszt, Mariannak nem mondtam. 

Marcsi mondta is, hogy mennyivel konnyebb vezetni, es hogy nekem nem tunt fel, hogy a fekek nem mukodnek rendesen? Hat nem. Illetve azt mondtam neki, hogy amikor nem ul mellettem, akkor en nem hasznalok feket, csak a gazt nyomom, igy nem is vehettem eszre.
A szerelo szerencsere megerositett abban, hogy ne adjam el a kocsit, mert M javasolta, es akkor csak 2-3000 fontot kene fizetni egy ujabbert (ez 10 eves). De ennek semmi baja, megy, elvisz ahova kell, van benne mukodo radio es futes, nagyon szeretem. Es kb. hetente 2x hasznalom fel-fel orakra. Erre tokeletesen megfelel, sot, ha majd vallalkozunk es arut kell szallitani, arra is jo lesz.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése