2012. november 9., péntek

Munka, munka, munka


Most vettem eszre, hogy mar vagy 2 hete, az uj munka indulasa ota nem irtam. A helyzet talan egy icipicit valtozott a legutobbi, 3 honapos periodus ota, az elso nap ugy indult, hogy: „el se hiszed, mennyire orulunk, hogy visszajottel. Ki tudnad ezt nyomtatni 100 peldanyban, sorba tenni, lefenymasolni, felhivni, satobbi”. Kaptam hozzaferest a Postgraduate Office, meg a School Office meghajtoihoz, megyek decemberben tanfolyamra, hogy egy masik rendszer mukodeset is megtanuljam, de azert nem kell megszakadnom.
A felelmem, hogy a leisure centre-kben majd elfelejtenek, es 2hetente ha egyszer hivnak, akkor mar orulni fogok, finoman fogalmazva sem volt megalapozott. Mult heten 3 delutan dolgoztam, ezen a heten eddig tegnap delutan volt eloszor, hogy a rendes munkam utan hazamentem, es ahogy hazaertem, lerogytam az ulogarniturara es csak akkor alltam fel, amikor lefekudtem. Ma is megyek, szombaton is. Ezek mind csak 4 orak, de igy is10-fel 11 korul erek haza minden nap. Majd vasarnap alszom. Ennek a sok munkanak koszonhetoen 2 het alatt megkerestem az iPad mini-re valot, igaz, feheret rendeltem, es feketet hoztak, de egy feloras szajkarate utan, amikor is elmondtam, hogy kedvezmenyt kell adjanak, mert elcsesztek, es a feher most nem is kaphato, en meg nem akarok 10 napot varni ra, visszakaptam az ar 10%-at plusz a 10 fontos szallitasi koltseget.
Tartok viszont a decembertol, mert 1-en kezdek a Postan levelet szortirozni hetvegenkent, es ha ez a leisure centre-es dolog igy folytatodik, marpedig decemberben, a tavalyi evbol kiindulva, mindenki szabadsagra akar menni, mert ajandekot kell venni, szoval rendes munka hetfotol pentekig 9-5-ig, heti 3-4 delutan a leisure centre-ben, es hetvegenkent 9-19-ig posta. Szerintem nem fogom birni. Viszont a helyi Lipotmezon majd boldogan eljatszadozom a 15. iPad minimmel is.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése