2012. november 21., szerda

Rövidhírek

-A 7lakásos házban egyedül vagyunk, mert az idióta szomszéd elutazott valahova, csak egy cédulát hagyott a levélbedobójára ragasztva, amit persze mi bosszúból leszedtünk. Ő is mindig letépte a mienket, a rohadék. Aztán visszakoztunk, mert félünk attól, hogy visszabosszulja, és kárt tesz a kocsi(k)ban. A másik itt lakó, a 70 éves muki, pedig elcsúszott a nedves faleveleken és eltörte a vállát. És már nem is jön vissza, otthonba megy, legalább nem kell előle bújkálnom, valahogy mindig pontosan abban a pillanatban tűnt fel, amikor én is jöttem/mentem. Normális szomszédoknak örülnék, legalább fűtenék a falainkat, de ez a kettő nem érdemli meg a rájuk fecsérelt gondolatokat sem.

- Emileztem a családnak, ahol 17 évvel ezelőtt au-pair voltam, utoljára kb. 8 éve láttam őket, és a könyvesboltokban valahogy mindig belebotlottam az anyuka könyvébe. Mind a két szülő egyetemen tanít, asszem mindkettő professzor, az egyik irodalom, a másik filozófia. Rendesen bemutatkoztam, ki tudja, hány au-pair-jük volt, emlékeznek-e rám. Erre Clair visszaírt, hogy 'Meg vagyok döbbenve, hogy úgy érezted, meg kell magyaráznod, hogy ki vagy. Szerinted hány Csengét ismerünk?' Hehe. Az érdekesség viszont az, hogy a cuki kis 8 éves, akire vigyáztam, politika aktivista lett, már többször letartóztatták. Meggugliztam a nevét, ahogy Clair javasolta, még a Daily Mail is írt róla, kiemelve, hogy milyen kiváltságos neveltetésben volt része (biztos rám gondoltak...), és egy 1 millió fontos házban nőtt fel, valamint Cambridge-be járt és Tony Blair fia a barátja volt. Húúúú. Hát én nem így emlékszem, persze lehet, hogy az, hogy a szülők foglalkoznak a gyerekekkel, zeneórára és focizni járnak, már kiváltságnak számít, a ház pedig egy tök átlagos ház volt nem olyan messze egy női börtöntől. 

- Itt már írtam a PC World-ös 'élményeimről', és hogy a történet pozitívan zárult. Hát nem. Miután egy hét után sem volt a számlámon az ígért pénz, megint felhívtam őket, és az aktuális muki elmondta, hogy a 10% visszatérítést egy manager megakadályozta, de kb. 10 perc zenehallgatás után biztosított arról, hogy 'áterőszakolta a tranzakciót'. És a 10 fontos szállítási költség? Arról az előző kollega nem tett említést a feljegyzéseiben. És különben is, végülis kaptam terméket másnap, így ez a feltétel teljesült. De mondom én nem azt rendeltem, amit kiszállítottak, és tegyük fel rendelek egy hűtőt és fizetek azért, hogy másnap szállítsák ki, de hűtő helyett kenyérpirítót küldenek, akkor is teljesítettnek tekinthető a szolgáltatás, mert valamit azért kaptam? A pasi roppant kedves volt, mondta, hogy nyugodtan tegyek panaszt, úgysem fogom visszakapni azt a pénzt. Másnap küldtem is egy szép hosszú levelet nekik, de talán feleslegesen, mert csodák csodájára délutánra ott figyelt a teljes összeg a számlámon. Kerüljétek a PC World/Currys párost.
Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése