2012. április 11., szerda

Kicsi kocsi

jelenleg 310 fonton áll, ma este ér véget az aukció az Ebay-en, ez több, mint amire számítottunk, boldogság. Tegnap is volt, aki megnézte, egy kb. 16 évesnek kinéző srác (persze lehet, hogy 25, van olyan kollegám, aki szintén tininek néz ki, és közben 25 éves), aki rögtön rávetette magát a karosszériára, benyúlt a kocsi alá (a disznó!), gondolom azt nézte, hogy rozsdás-e, szétesik-e a szokatlan figyelemtől. Hát nem esett, pedig még egy próbakörre is elvitte miközben a nagymamája az ő (a srác) kocsijában üldögélt. Elégedettnek tűnt, remélem, felmegy még egy picit az ár. Ha jól emlékszem, az Ebay kb. 30 fontnyi összeget tart meg magának az árból.
Mariannak nem jött be annyira ez a 4 napos szünet, már pénteken nem érezte jól magát, fájt a torka, taknyos volt, ő ráadásul, nem is értem, hogy, de nem tud orrot fújni. Csak szenved, amikor el van dugulva az orra, és valamit bénázik a zsebkendővel, de elég eredménytelenül.
Nem mellesleg 3 nap múlva lesz Marcsi szülinapja, az ajándékokat már pár hónapja/hete megvettem, nehéz volt elrejteni őket, annyira, hogy nem is sikerült, így azt a megoldást választottam, hogy megmondtam neki: "Abban a fiókban vannak a szülinapi ajándékaid, ki ne nyisd!" Igaz, párszor majdnem kihúzta a kérdéses fiókot, mert kerestünk valamit, és kb. az utolsó utáni pillanatban, a keze már a fiók kihúzóján volt, sőt, el is kezdte húzni, amikor eszembe jutott, és rákiáltottam: "Azt a fiókot neeee!"
Ma délután viszem a könyvelőnek a vállalkozás papírjait, számlákat, de szinte biztosan tudom, hogy valami hiányozni fog (mindig így van), pedig óriási mennyiséget szedtem össze, nyomtattam ki, tettem sorrendbe. 
Itthon elfogyott az olivaolaj szappanunk, még otthon (MO-on) vettem tavaly Jomtom-tól, róluk már amúgy is akartam írni. Véletlenül akadtam a honlapjukra, asszem valami Norbi update-es cuccról olvastam, és ők is írtak róla (nem valami kedvezőt). Rengeteg természetes biszbaszuk van, az első látogatáskor órákra ottragadtam. Az olivaolaj szappan nagyon jó, bár Mariant nem tudtam rávenni, hogy használja, kellemes lesz tőle az ember bőre. Plusz kipróbáltam foltos ruhán, kicsit bevizeztem az anyagot, bedörzsöltem a szappant, kiöblítettem (több hónapja bele volt száradva), és a folt kifakult, betettem a mosógépbe, és az a maradékot is kiszedte, el voltam képedve.  Vettem shea vajat is, hát az is remek, én a számra használom, amikor kiszárad. Előtte, mint nagyon sokan, én is Labello-t, meg Carmex-et használtam, de amikor nem kentem velük a számat, mindig rettenetesen kiszáradt, kirepedezett. A shea vaj szerencsére nem ilyen, ha nem használom, akkor se szenvedek a kirepedezettségtől. A honlapon azt írják, hogy volt, akinek az ekcémáját tüntette el. Mariannak néha herpesz jön ki a száján, akinek volt ilyen (nekem nem), biztos tudja, milyen szar, és még csúnya is. Most, ha érzi, hogy kezd kijönni, gyorsan bekeni ezzel a shea vajjal, jó vastagon, és ha ki is jön a herpesz (most például nem jött ki, pár nap után visszahúzódott), akkor se 2-3 hétig csúfoskodik a száján, hanem csak 5-6 napig, és kevésbé lüktet. A harmadik dolog, amit vettem, az a sókő, ez szuperül kiszedi az izzadtságszagot a pólókból és dezodorként is használom az alumíniumosok helyett, amiket a boltokban lehet kapni. Az olivaszappan asszem olyan 700-800 forint volt, de fél évig elég volt, a többi is asszem hasonló árban van, és pl. a sókő szerintem sose fog elfogyni. 
Mivel a szappan elfogyott, vettem az Ebay-en mandula/jojoba/kókusz/levendula szappant meg papaja/citrom/bergamot szappansampont. Ez utóbbi szót lehet, hogy én alkottam (Ms. Kazinczy), de nem tudom jobban leírni. Szappan alakú és úgy kell használni, hogy a vizes hajat bedörzsöli vele az ember, tehát sampon. Mind a kettő nagyon jó, ezeket már Marian is használja. És most megyek a patakhoz természetes vízzel, mángorlóval mosni a ruhákat Ágnes asszonnyal.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése