2012. április 25., szerda

Hideg Skócia helyett fagyos iroda

A 19 napos első munkamaraton 10. napjánál tartok, és ma kiderült, hogy nem is lesz 19 nap, mert csalok, és jövő keddre szabit vettem ki. Vasárnap már le kellett feküdnöm délután, hétfőn 9.30-kor már ágyban voltam. Hiába, nem vagyok mai csirke. 
Ez az új munkahely egy kicsit a vicc kategóriába tartozik, de egyáltalán nem panaszkodom. Az első pár napban vártam, hogy majd fokozatosan bevezetnek a Nagy Irodai Életbe, de 3 napig csak vártam, naponta úgy 4-szer a telefon is csörgött, így jobb híján interneteztem. A 4. napon már megkérdeztem a főnököt, hogy van-e valami, amit tudnék csinálni, 1-1 órára vagy ő, vagy más tudott adni iktatnivalót, "tedd ezeket ABC-sorrendbe", "rakd rendbe az irodaszer-raktárat", "vidd ezt a főépületbe (30 perc séta oda-vissza)", és hasonló, az agyi kapacitást terhelő munkákat. Tegnap úgy éreztem, besokallt a főni, Ruth, vagy megunta az állandó kérdezősködésemet, mert amikor feltettem a szokásos kérdést, riadtan nézett rám, és azt mondta: "Miért, unatkozol?" Innentől kezdve szinte biztos vagyok benne, hogy az elődöm sem csinált semmit, felesleges tovább próbálkoznom, a munka itt abból áll, hogy megjelenek 9-kor, elücsörgök 5-ig, és hazamegyek. Mondjuk nincs vele bajom, olvasnivaló mindig van, csak rosszul érzem magam, mert mindenki más el van havazva, de nem az én hibám, hogy nem használják ki remek képességeimet.
De a két munka együtt akkor is fárasztó, ha az egyik helyen mást se csinálok, mint meresztem a hátsómat. Asszem 2 hónap elég is lesz ebből, de titokban reménykedem, hogy vagy az egyetem, vagy a szabadidőközpont ajánl majd másik munkát.
Amúgy ez az egyetemi munkahely:
http://www.qub.ac.uk/schools/mdbs/AboutUs/Facilities/, és itt felülről a második épületben lakozunk mi. Az én helyem a bejárat mellett van, nem meglepő egy recepció esetén, a baj csak az, hogy minden ajtónyitás vagy forgóajtó-pörgetés kisebb jégkorszakkal ér fel, és ezt most nem én találtam ki. Eleve gyanús volt, hogy a lábamnál egy hősugárzót találtam, aztán második nap be kellett vinnem egy plusz vastag kardigánt és nem érdekel, hogy nagymamásan nézek ki. Ma a szokásosnál is szelesebb és hidegebb volt az idő, jobban is fáztam, viszont az irodában mindenhol máshol van radiátor a falon, és ott meg annyira meleg volt, hogy tőlem 2-3 méterre már ment a légkondi.
free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése