2010. november 9., kedd

Nem történik

igazából semmi, azért nem írok. Csak a szokásos álláskeresés, önéletrajz elküldés, válaszra már nem várás, fél év alatt 1 vagy 2 jött csak, már megszoktam. Múlt héten azért voltam egy teszten, a helyi, amúgy biztos jó renoméjú, egyetemre keresnek "clerical officer"-eket, sajnso nem mentettem el a munkaköri leírást, és már nem emlékszem, mit is kellene ott tenni. A teszten volt helyesírás, matek (számológépet adtak, és egyszerű összeadás-kivonás-százalékszámítás volt, meg ilyen kérdések, hogy "Pirike 568,70-nel tartozik a banknak. Befizetett egyszer 57,40-et, aztán 123,90-et, mennyi pénzzel tartozik még?), gépelés, nyelvtan, doksik iktatása (pl. megfelelő helyre tenni Kovács Tihamér aktáját Kovács Tamara és Kovách Ubul között), Word, Excel és Outlook, összesen asszem 11 féle feladat. Majd értesítenek.

Már vezetek egyedül, elmegyek Marianért este a könyvtárhoz, meg a fallabda-helyre, de országos turnét még nem vállalok. Tegnap visszakaptuk a GPS-t, azaz kaptunk egy újat, ezek szerint mégiscsak komoly baja volt az elsőnek.

Pénteken voltunk Írországban, Dundalk és Drogheda nevű városokban kerestünk gitárboltokat, találtunk is egy párat, vettek is gitárokat. Mostanában a weboldalról is rendelgetnek, biztos a karácsony miatt. Itt már néha-néha játszanak karácsonyi dalokat a rádióban, meg vannak feldíszített lakások, tiszta hülyék.

Az Ebayezés megy, voltam/unk az összes ún. charity shop-ban itt Belfastban, ezekben általában használt ruhák, bútorok, könyvek, cd-k, dvd-k, videók, képeslapok kaphatók, és rákbetegek meg hátrányos helyzetű emberek kapják a bevétel (egy részét)t. A könyvek általában 1-2 font körül vannak, itt szoktam nézegetni, és ha van értékesebb darab, akkor azt megveszem és megpróbálom eladni kis haszonnal. Már nem férünk el a könyvektől. Az ember nem is gondolná, hogy milyen könyvekre van igény. Találtam pl. egyet, 1966-ban adták ki, az a címe, hogy An Illustrated Dictionary of Hairdressing and Wigmaking, azaz "a Hajszobrászat és Parókakészítés képes szótára". Már elküldtem Kaszinak, hátha tudja hasznosítani, nagyon vicces hajak vannak benne a 18. századból. Pl:

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése