2010. november 29., hétfő

Hétfő

Ismét rohadt hideg van, nem is tudom, miért vagyok meglepve, állítólag 2 hétig ilyen lesz, akár -20 is. Marcsi nem igazán akarja, hogy vezessek, tiszta jég az út. Bennem meg viaskodik az új-jogsisok magabiztossága („ugyan már, simán meg tudom oldani!”) és az, hogy ő biztos jobban tudja, és ki tudja, lehet, hogy az utca végéig nem jutnék el. Szombaton megpróbáltam elmenni egy outlet-be, a főútra vezető úton próbálgattam a féket, hát, csúszott a kocsi. A főút már rendben volt, ott elolvadt a hó, mégis hamar visszafordultam, két okból. Akkora forgalom volt, hogy a 20 perces út egy óra lett volna, másrészt nem tudtam, pontosan hova megyek, ezért a GPS-re hagyatkoztam, de merülőben volt az akksija, és tudom, hogy fura, de az én kis kocsimban nincs szivargyújtó. Vagy nem találtam meg.



Mindez azért is érdekes, mert csütörtökön kéne mennem vissza Ballymena-ba, mert az egyik üzlet rendelt gitárokat:) Marcsi mondta, hogy elvisz, mert aznap délutános, de nem akarok rá hagyatkozni, egyedül is boldogulok. Most azt találtam ki, hogy ha ilyen marad az idő, akkor vonattal megyek, de szívesebben vezetnék.



Még múlt héten gyűjtögettem zeneboltokat Skóciában, szombat este küldtem nekik emilt, hogy milyen tuti árum van, vásároljanak, és legnagyobb meglepetésemre már vasárnap válaszolt a 15-ből 2. És, ami még meglepőbb, mind a kettő pozitív volt!



Az állással kapcsolatban jövő hétre várom a választ, szinte biztos vagyok benne, hogy a várólistára felkerülök, de nekem a munka kell, most rögtön! Amúgy az interjúra tőlem telhetően kiöltöztem (mondjuk ez nem jelent sokat), pulcsim nincs, és annyira azért nem volt jó idő, hogy felső+kabátban menjek, utóbbit meg ugye le kell venni az interjú időtartamára. Így aztán Marcsi egyik kardigánját vettem fel, aki találkozott már vele, az tudja, hogy van egy kis méretbeli különbség… De simán feljött, még be is tudtam zipzárazni, igaz, így nem állt nagyon előnyösen.
Most megyek tollast foglalni estére, ha van még hely, persze gyalog. Vagy vigyem a bringát?


Találtam két blogot, amiknek az írói É-Írországban élő magyarok, majd beléjük kukkantok. Meg egy másikat is, az a család ugyan Spanyolországban lakik, de a(z egyik) lányukat Csengének hívják:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése