2009. december 1., kedd

Otthoni kémeim jelentették,

hogy Magyarországon is olyan nyálkás, hideg, esős idő van, mint itt. Ki se tettem a lábam a lakásból, luxus-munkanélküli vagyok, ezt is megengedhetem magamnak. Holnap bemegyek a Randstad-hoz, már elküldtem nekik az önéletrajzomat, azt mondták, rövidtávú munkáik vannak, állandó kevesebb. Az is elég lenne, ha dolgozhatnék 2 hetet így karácsony előtt, hogy a repülőjegy árát kitermeljem. Jövő héten nem nagyon tudnék dolgozni, mert megyünk pár napra Cork-ba, dél-Írországba. Marian szerint nagyon szép környék, a gond csak az, hogy a múlt heti esőzések során a fele víz alá került, kíváncsi vagyok, mennyit változott a helyzet. Van ott egy piac, amiről amikor megláttam a képeket, rögtön a Vásárcsarnok jutott eszembe, csak kicsinyített változatban. Ugyanaz a külső, stílus, nagyon szép. Majd meglátjátok.

Múlt héten együtt ebédeltem Mariannal az ebédszünetében, és egy olyan kávézóba tévedtünk be, ahol az alkalmazottak értelmileg sérült emberek voltak (vagy úgy néztek ki). A rendelést nagyon lassan vette fel az amúgy igen barátságos lány, de nem siettünk, és minden más tökéletes volt, a kiszolgálás gyros, a kaja isteni, és többször is odajöttek megérdeklődni, hogy minden rendben van-e, a főnöknő is tök barátságos volt. Annyira elégedettek voltunk, hogy másnap is odamentünk. Vajon egy ilyen modell működne otthon is?

Vettem memóriakártyát (2Gb) meg fülhallgatót a telefonomhoz, mert a gyári füles kb. egy elefántnak lenne jó, az én apró füleimből rendszeresen kiesett, még a fülzsír se tudta benttartani, hehe. És annyira örülök, mert képzeljétek, mozifilmeket is át tudtam másolni a telefonra, nem csak zenét. Most 5 film van fent, lesz mit néznem a repülőn. Meg feltettem audio-könyveket is, egy fejezet olyan fél óra, így gyorsan tudok "olvasni":)

 free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése