2009. december 19., szombat

Karácsonyi készülődés

Marian, mint minden szombaton, most is a tesójánál van, én itt ülök a feldíszített (mű)karácsonyfa mellett (az ő ajándékai persze már becsomagolva, az enyémek még valahol a posta útvesztőiben kerengenek), a rádióból mi más, mint a Last Christmas szól, és tegnap még a hó is esett egy picit. Marian egyébként odavan a karácsonyért, ami néha az agyamra megy, letöltöttem neki egy 3 lemezes karácsonyi válogatást, tök boldog volt tőle, de szerencsére még nem hallgatta meg, legalábbis nem az én jelenlétemben. A bevásárlóközpontokban november vége óta folyamatosan játszott ünnepi dalokat is énekli vagy fütyüli, és akkor sem nyűgös, mint én, amikor egy nap már harmadszor hallja a Do they know it's Christmas című örökzöldet. A lakást ellepték a karácsonyi díszek, tálca, bögre, hűtőmágnesek, az ablakban a Mikuláson (itt Santa hozza az ajándékot) kívül rénszarvas és hóember is csücsül, az ajtón ezek lógnak:

Ezenkívül a tévében adott ÖSSZES karácsonyi filmet letölti, illetve felveszi a DVD-felvevőre, és elviszi a tesójának, mert ő meg a gagyi műsorokat szereti. Ilyen család ez.

Mivel hamarabb megyek haza, hamarabb karácsonyozunk, valószínűleg hétfőn. Ha nem érkeznek meg az ajándékok, nem tudom, mit fogok neki adni, asszem egy guriga klotyópapírt, és ez nem vicc:) Nagyon szeret keresztrejtvényt fejteni, így vettem neki olyan wc-papírt, amin rejtvények vannak. És mivel imádja a csikóhalat (tudom, ne is mondjátok, az egész lakás tele van ezekkel:)), kap egy olyat is táska formájában.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése