2009. december 5., szombat

Női kézilabda vb

Hihetetlen, sikerült a neten befogni Magyarország-Tunézia meccset, láttam a lányokat:) Rég nem hallott, ám nem is hiányolt Gulyás Laci közvetített, most meg szegény Csisztu Zsuzsa próbál értelmes kérdéseket feltenni a szakértőknek, nem sok sikerrel. Holnap koránkelés, mert itteni idő szerint 9,15-kor Chilével játszunk.

Tegnap el akartam bújni és megijeszteni Mariant (igen, ennyire felnőtt vagyok), az elbújás még sikerült, csak a sötétben nem vettem észre a sarokban megbúvó kis polcot, így amikor barátnőm kijött a szobából, csak azt látta, hogy derékszögbe görnyedve fájlalom a fejem...Azért rendi volt, miután kiröhögte magát, megkérdezte, hogy jól vagyok-e.

Voltunk tegnap tollasozni, nagyon jó volt, bár fél óra után kész voltam, Marian pattogott, mint aki még tele van energiával. Nem panaszkodhattam így, mert elmondása szerint utoljára 20 éve játszott, én meg 3 hete. Sajnos fallabda-pályájuk nincs, kénytelen leszek máshova menni. Van egy a közelben, de Marian szerint sznob hely.

Megérkezett a magyar bolttól rendelt csomag, Marian IMÁDJA a Túró Rudit!! nem mondtam el neki, miből áll össze, mert mindenki, akinek mondtam korábban, elborzadt a túró+csoki párosításon. Szerencsére csemegeuborkát is rendeltem, pont aznap érkezett meg, amikor sült májat csináltam rizzsel, isteni volt!

I am a ...

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése