2008. október 29., szerda

86%-os bukta

visszakaptam a 2 hete írt tesztet. Az első része 76-ból 60 pont, a második pedig 71-ből 61. Simán megvan a 70%, lehet örülni-gondolná az egyszeri tanuló. Nem ezen a főiskolán. Mivel az elméleti rész nem lett jó a dogán belül, csak 4 pontot kaptam 12-ből, ezért azt, és csak azt, újra kell írnom jövő csütörtökön. Ha megint nem sikerül, kivágnak a suliból. Kurva jó.

Másik sikerélmény a vásárlánál ért. Két óra között elmentem a bóótba, persze kártyával fizetek, mert kp-m sosincs. Elpakoltam a cuccokat, közben PIn-kód megadása, várakozás. Nem működik.

"A csipkártya már tegnap se működött"-mondja a bige. Azért megpróbálja még egyszer, semmi.

-Nincs másik kártyája?

-Nincs.

-Kp?

-Az sincs.

-Ott szemben van egy ATM.

-De az két fontot levesz jutalékként.

Így történt, hogy szépen visszaadtam az időközben elpakolt cuccokat, és most nincs kajám. És ez már nem először történt meg, és kurtára elegem van belőle.

free counters

2 megjegyzés:

  1. Dear Csenge

    Szóval félig sikerült a vizsga.
    Az a jó, hogy jövő héten csak az egyikből kell javítanod.

    Gratulálok ahhoz a feléhez, ami sikerült!

    Az, hogy nincs mit enni az sokkal rosszabb hír.:(

    Kell legyen Nálad némi kp mindig, ez akármikor előfordulhat bármelyik országban.

    Tudod itt Kispesten még az sem biztos, hogy a bankautomaták üzemelnek. Amikor éppen kábellopás van, megáll az élet. Akkor itt is csak a készpénzzel fizetés működik.

    Ne add fel! Drukkolok Neked, hogy
    minden rendben legyen.

    Rendben is lesz, minden csak pozitív legyél!!!

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Csenguskám!

    Hát... sajnálom, hogy ismételned kell, de meglátod ez majd sikerül. A bankkártya miatt nem dühöngj, én már egy könyvet tudnék írni a különböző kínos, nevetséges kártya-nemműködésről. Látod, ez a sok flanc, mennyivel egyszerűbb volt a cserekereskedelem. Puszillak Éva

    VálaszTörlés