2008. június 14., szombat

Séta és fóka

Sziasztok!

Rövid leszek, mert nemigen történt semmi. Ma szabadnapos voltam, így elmentem sétálni a környéken (azt is mondhatnám, hogy bejártam a várost:)) Sok képet csináltam, de ne ijedjetek meg, csak 18-at kaptok. Láttam fókát, és amikor izgatottan mondtam ezt a kollegáknak, unott, majdhogynem megvető arckifejezéssel néztek rám: "Láttál EGY fókát? Mi már több százszor láttunk." Nade nem tudtak letörni.
Elkezdtem végre a sportot is, és szerencsére nem kell konditerembe mennem, mert a lakótársammal, Lorenával voltunk tollasozni, és megyünk fallabdazni is, juhéééé!!!
Ha minden igaz, kedden megjön az új telefonom, akit érdekel a szám, annak elküldöm.
csók!:)
Akkor a képek:
ezt tegnap éjjel, munkából jövet lőttem, telefonnal:

a mai nap, a bevásárlóutca eleje (Commercial Street):


közepe:

tengerke:

















a kép jobb oldalán az épület a 4 ablakkal és sötét tetővel a hotel:






jóltartott fóóóóka:) élőben:)


és a hotel:




a recepciósok felségterülete:

11 megjegyzés:

  1. Latom, a bevasarloutcaban tomeg volt azzal a 7 emberrel:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Csenge!

    Szerintem tök jó dolog hogy láttál fókát! Te, ez a Lerwick Hotel gazdasági bejárata? A táj gyönyörű, a tömeg elviselhető! Még nem tudom biztosan hogy vágyódjak-e Lerwick-be. A sziklás tengerpart tényleg elképesztően szép, nem mindenki láthat ilyet!
    Puszillak: Melinda

    VálaszTörlés
  3. hát komolyan mondom, süt a rosszindulat a szavaitokból!!:)
    Melinda, ha rosszul bírod a meleget otthon, akkor gyere, most 11 fok van...
    Kaszikám, téged is várlak:)

    VálaszTörlés
  4. Szió!
    Nagyon jók a képek, különösen a fóka.:)) Csak vigyázz a sok fagyival és fallabdázz szorgalmasan,nehogy a fóka sorsára juss.:))) Épp Boszlón vagyok, gondoltam,kiveszek egy szabadnapot, hamarosan úgyis nyári szünet...:))) Most lehet irigykedni...:))) Hétvégén Balcsi, jövő héten péntektől Görögország!!!:))) Hogy sikerült a szombati őrült hajtás? Beleizzadtál az egyenruhádba? Hány tányért (esetleg kártyapaklit) vágtál falhoz mérgedben?:)))Hogy bírod a hűvöset? Szoktam nézni a meteorológiai képeket, van egyáltalán ott olyan 1-2 óra, amikor süt a nap?:))) Kitartás, mindjárt december!!!:)) Puszilunk

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Remélem nem gond, hogy így ismeretlenül kommentelek. Tetszik a blogod, szoktam is nézegetni, hogy van-e friss bejegyzés. :) A képek is jók, szép a táj. Megnéztem, hogy hol is van pontosan ez a Lerwick, hát azt kell mondjam, hogy Mo-tól iszonyatosan messze. Én majd júliusban megyek Paisley városba, Glasgow-tól 8 mérföldre nyugatra. Amúgy Lerwick tiszta világváros, mert a wikipedia még magyarul is ír róla. :) A helyieket nem nehéz megérteni?

    Minden jót kíván:

    Enikő

    VálaszTörlés
  6. Csenguskám!

    Szerintem nagyon ügyesen veszed az akadályokat! Csak így tovább. A képek lenyűgöztek! Szerintem mégis csak cserélnünk kellene, ahogy látom az nekem való hely. Puszillak. Éva

    VálaszTörlés
  7. Laszlo Hortobagyi2008. június 18. 17:50

    Hello.hello!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    elnezest, hogy nem jelentkeztem, kikeszit a melo. Majd megirom, hogy miert, de tegnap eljutottam oda, hogy lehet, hogy keresni kene valami mast. Nade most megyek vasarolni, es allitolag valami erdekes esemenyek zajlanak a "varosban" (muhaha), megnezem, hatha akad fenykepeznivalo.

    VálaszTörlés
  9. Szia Enikő!

    koszi, hogy olvasod:) meg vagyok lepve, azt hittem, jol eldugott blogrol van szo:)
    Neha gondjaim vannak a szovegeretessel, de akkor visszakerdezek. Persze, ha akarnak,tudnak ugy beszelni, hogy semmit se ertsek. De idovel javul a helyzet. Minden jot abban a szinten nem nagy varosban:)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Köszi a jókívánságokat! Nem olyan elrejtett ez a blog, vagyis nekem szerencsére sikerült rábukkannom. :) Remélem én is érteni fogom a skótokat, gyakorlásnak meg is néztem eredeti nyelven a Trainspottingot. :) Majd kintről is jelentkezem még, addig pedig várom az új bejegyzéseid.

    VálaszTörlés
  11. Szia Punyi!Mivan veled?Hogy megy a sorod?Mit csinálsz?Hiányzol a csapatnak:)Mi jól vagyunk,megy a strandkézi!Szombaton megyünk Dunaharasztiba:)Már voltunk Dabason meg Balatonon egy 6. és egy 5. hely:)Kurva jók vagyunk:)
    Addig puszi,és irjál hogy milyen a meló és ,hogy sikerült megszoknod!

    VálaszTörlés