2012. december 5., szerda

Karácsonyfa-variációk

Lefényképeztem a fákat majdnem az összes munkahelyemen:

A bal felső a Queens-i, irodában levő, jól látjátok, fekete száloptikás fa, ezüst díszekkel. Az ágak végei rózsaszín, kék, piros, zöld, és egyéb színekben villognak. Szerintem ronda, de nem azért, mert én díszítettem. A második fa a Ballysillan Leisure Centre-ben van. A Merry Christmas felirat ismét az egyetem, a betűk ilyen Haribo-szerű zselés anyagból vannak, kedvem lenne megenni. A bal, és a jopbb alsó szintén Queens, csak a folyosó, napközben, és este, ez a fa olyan 4 méter magas, nagyon szép, csak úgy néz ki, mintha bele lenne döntve egy falbemélyedésbe (be is van, nem csak úgy néz ki). És végül középen alul a mienk, még meleg, Marcsi most hozta haza, próbáljuk belevágni a talpba, de eddig kissé ferde.

Amúgy meg azért tudok itt napközben irogatni, mert a gyomrom kiadott magából mindent tegnap éjjel, így ma nem mentem dolgozni. Egész jó ez a kenyér, főtt krumpli és víz diéta, Norbi se tudna jobbat kitalálni.

Flag Counter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése