2011. február 15., kedd

Ma megvolt a temetés is,

illetve Marian még nyilván most is ott van a családdal. Itt más a menete a temetésnek, nem megyek bele a részletekbe, én sem értem. 10-kor volt a mise, arra elmentem. Az egyik pap lengyel volt, legalábbis a neve meg a kiejtése alapján. Marian mondta, hogy nem lesz "John remek ember volt, kiváló apa, stb."-féle maszlag, senki nem hülye, tudják, miféle szerzet volt. Ehelyett a lelki dolgokat említették. A mise végén mindenki felállt, a nép kb. fele hazament, a másik fele követte a családot kintre, ahol összegyűltek, és ... nem tudom, mire vártak. Ott volt a halottaskocsi, az emberek, Mariant is láttam pár pillanatra. Még itthon szólt, hogy a mise után jöjjek haza nyugodtan, de gondoltam, megnézem, mi következik, de olyan 10-15 perc után még mindig nem történt semmi, így elindultam.


free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése