2010. június 7., hétfő

Végre vezetés!

Ma hajnali fél 9-kor ébresztett egy autósiskola, akiknek szombaton írtunk (azaz Marian, már titkárnőként alkalmazom), és csütörtökön lesz az első vezetésem! Juhééé! Alig várom! Tegnap ugyan (meg előtte sokszor) voltunk vezetni, de Marian nem akar/mer forgalomba engedni. Nem is értem, miért, tegnap is csak egyszer fullasztottam le a motort a kereszteződésben. A lényeg, heti 1*2 órát fogok vezetni, és pár alkalom után meg tudja mondani az oktató, hogy hány órára lesz szükségem. Tegnap egy kicsit besz.rtam, mert azt írják, hogy olyan 30-40 óra kell, az meg rengeteg pénz, főleg úgy, hogy a munkanélküli iroda levelezésben áll velem, de pénzt azt nem küld. Kaptam egy levelet, én hülye becsületes, amiben 5 oldalon keresztül tesznek fel kérdéseket az általam részben tulajdonolt épülettel kapcsolatban. Marian mondta is, hogy jobb lett volna hazudnom róla, ahogy minden normális ember teszi. Plusz még kell nekik egy papír, amit kis kutakodás után megtaláltam szerencsére.

Ezen kívül a munkához, vagyis minden normálisabbhoz, ami mondjuk nem árupakolás meg szórólaposztogatás, kell az érettségi, meg a diploma meg a mittoménmi, és nem jó ám másolat, hanem eredeti kell. Előrelátóan ezeket nem hoztam magammal, nehogy a sok költözködés közben lábuk keljen. Kata már tuti a pokolba kívánt, annyiszor rágtam a fülét, hogy menjenek el a nagyimhoz, mert minden ott van. Meg is lettek a papírok, kivéve az anyakönyvi kivonatot. Már írtam a kerületi valakinek, hogy kéne másodlat, rettegve várom, hogy mondja, hogy 5000 Ft-os okmánybélyeg; fáradjak be személyesen, és röpke 4 hét múlva kapom is. Ezt onnan tudom, hogy játszásiból írtam a középiskolának és ez a válasz jött:

"Írásban kell adni egy kérelmet, 2000.- illetékbélyeg kiséretében.
Az elkészült bizonyítvány másodlatért személyesen lehet bejönni.
Az elkészítés a beadástól számítva kb 2 hét."

 

Nesze, bammeg. Hogy miért nem lehet egy számlaszámra átutalni a pénzt, ami után ők kiküldik a másodlatot...

Ja, a pénteki interjúhoz ügyesen kikerestünk a neten egy csomó olyan kérdést, ami felmerülhet, és szépen be is fogjuk gyakorolni, hogy mit kell mondanom. Vettünk egy interjú-gatyát is, magyarul nem farmerban megyek. A legjobb, hogy a nadrág ingyen volt, mert ugyan a csaj lehúzta a szkennerrel, de a blokkon már nem szerepelt. Gyanús is volt, hogy milyen keveset fizetünk, de már későn vettük észre (khm..).

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése