2010. június 3., csütörtök

Interjú, interjú!!!!

igen, még meleg a hír, most vettem ki a postaládából a levelet, és tényleg engem hívtak, és ha már egyszer eddig eljutottam, akkor enyém lesz a meló!! Ami egyébként az önkormányzatnál lenne, többet nem merek elárulni.

Kissé irónikus, hogy épp a munkaközvetítőből jövök. Hétfőn voltam először, regisztráció, miegymás. Havonta kell jelentkezni, a srác azt mondta, hogy eddig kéthetente kellett, de annyi munkanélküli van, hogy ki kellett tolniuk egy hónapra. És vicces, de még egy papírt is kaptam, amin vezetnem kell, hogy mikor, hol, stb. kerestem munkát. Heti 2-3 bejegyzést várnak el. A zsozsit meg egyszer csak küldik. Ma annyi volt, hogy bementem, vártam fél órát, a pasi megnézte a kis könyvemet, aláírta, én is aláírtam, és jöttem is el.

Amúgy meg egy idióta vagyok, kiment a fejemből az unokahúgom szülinapja, tökre szégyellem magam.

Úgy néz ki, lassan jön Laci, a biznisz-partner, csak megfestik az összes indonéz gitárt előbb-utóbb. Kicsit aggódom, hogy a vámkezelés meddig fog elhúzódni, remélem, jó fejek, és 1-2 nap alatt végzünk.

Most megyek, mert találtam még egy tuti munkát, és már tegnap óta töltöm ki a jelentkezési lapot.

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése