2009. július 20., hétfő

Tiszta szerencse

hogy sokáig vagyok/leszek itthon, rengeteg emberrel "kell" találkoznom, ki gondolta volna, hogy ennyi barátom (vagy csak a pénzemre hajtanak?:))

Eddigi tevékenységeim itthon: a kinti helyzet 100x-ra való elmondása családnak, barátoknak; krumplistészta és túrógombóc lelkes szájba tömése; nagyi látogatása a Dunánál (extra adag szúnyoggal körítve), Jazzy FM állandó halgatása; irgalmatlan jó bulizás új és régi barátokkal; pólók és nadrágok vásárlása, az egyik póló ilyen mintával van: http://polopokol.hu/page/tartalom.php?id=107, és egy ilyen mintájú satyit is beszereztem: http://polopokol.hu/page/tartalom.php?id=99; porszívózás; tesó költöztetése a kis házból a nagy házba; fallabdázás; aluszás; nevetés (sok). És még egy kis alvás (nagynénémnek üzenem, a sok alvással készülök fel a halgyári munkra!) A héten Balcsi; amerikai nagybácsi látogatása; a következő hetekben pedig újabb bulik:)

Képzeljétek, annyira jó fejek a shetlandi barátaim, írtak emilt, meg máshogy is jelezték, hogy találtak az ottani hetilapban nekem való munkát, egyikük még a szöveget is begépelte! Plusz felajánlotta, hogy reagál egy hirdetésre, amiben lakótársat keresnek, megkérdezi hol, mennyi, satöbbi. Komolyan nem gondoltam volna, hogy ilyen aranyosak! És aggódnak, hogy annyira jól érzem magam itthon, hogy majd nem akarok visszamenni. De fölöslegesen aggódnak, lehet, hogy lesz sírás-rívás a visszaút előtt/alatt/után, de jó nekem ott, itt meg nem (munka szempontjából).

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése