2009. július 12., vasárnap

Itthon

Tegnap végre hazaértem, az utolsó lisszaboni napon mr nem csináltam semmit, átköltöztem a másik hotelbe az ifjúsági hotelből, hogy a barátaimmal legyek. Szupi szobát kaptam, legfelső, 5. emelet, parkra és egy térre néző, légkondis, duplaágyas, a fürdőben káddal. A shetlandi kiköltözésnél elrelátó módon kidobtam minden feleslegesnek tűnő dolgot, mint pl. félig tele fogkrémes tubus, tusfürdő, sampon. Aztán Lisszabonban néztem bután, mert nem volt mivel fogat, hajat, testet sikálni...


Képeket hamarosan teszek fel, bár asszem mindenkinek elküldtem a linket, na, akkor majd a szobáról:)


Most már szeretnék a Balcsin lenni, punnyadni, sportolni, családozni, barátozni, és beüzemelni a netet az én laptopomon, nem az öcsém mini-billentyűzetét verni és mereszteni a szemem a mini-képernyőre:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése