2009. február 8., vasárnap

Kedves olvasnivagyok!

Azt javaslom, hogy inkabb konyvtarba menjetek:)

A hotelben februar 22-ig felujitasok folynak, ezert kikapcsoltak itt-ott a netet. Vagyis szegeny nekem addig nem lesz kapcsolatom a kulvilaggal, csak a "dolgozoban". Itt meg nem nagyon tudok irkalni, de majd probalok otthon osszeeszkabalni valamit, es itt feltolteni.

A masik, ami miatt nem tudok irni, es amivel mar a t...m televan: megint doga, egy holnap, egy szerdan, hat basszus nem igaz, hogy ennek sosincs vege! Es ezt az anyagot nem is ertem, pedig korrepetalason is voltam mar a tanarnal...

Viszont jovo heten megint ket szabadnapom lesz. Ez a Robert, a tulaj, aki a beosztasokat allitja ossze, nem egy fair ember. Meg augusztusban kertem, hogy hadd dolgozzak heti 6 napot, mert az 5 kevesnek tunt ahhoz kepest, hogy mennyi latnivalo van a szigeten. Par hetre ra kiderult, hogy suliba fogok jarni, jo lett volna visszacsinalni, de mondta, hogy vallaltam, teljesitsem. Rendben, igaza van, bar neha belegebedtem. Erre most elkezd 2 szabadnapokat adni, mert neki most mar igy felel meg, most mar nem ragaszkodik a szeptemberben mondottakhoz. Es az a plane a dolgoban, hogy igazabol nem sajnalom, hogy kevesebbet dolgozom, legalabbis egyelore, mert annyira kifacsart a suli, hogy minden szabad percnek orulok. De akkor se tisztesseges.

4-5. napja esik a ho, a naponta kozlekedo hajo 2 naponta jar, mert a masikat szerelik, a gepek se nagyon repulnek. Kuldjetek faagakat (szarazat), hatha par napon belul tuzet kell csiholni es birkat ejteni az eletbenmaradashoz. Es mar az otthonrol hozott majonezem is elfogyott, teljes a kilatastalansag.

Tegnapelott fallabdan elszakadt a kolcsonzott uto hurja es nem volt tobb felnott uto, igy kaptam egy gyereket. Ennek a nyele ugy 20 centivel rovidebb. Mokas volt igy jatszani, de tegnap elmentem es vettem egy uj utot. Szep, fekete, markas, csak nem jut eszembe a markaneve, es felaron volt. Teljesen termeszetes, hogy Lorena most lebetegedett, igy ki tudja, mikor megyunk legkozelebb...

Lorena valamifele masszazst tanul, amiben reflexologia meg akumindenfele van, meg kristallyal gyogyitas, szoval ilyen szamomra misztikus dolgok, de mindegy is, a lenyeg, hogy kell neki "test", amin gyakorolhat. Ma megnyomorgatta a kezfejeimet, es, mivel a tricepszem kb. egy eve faj, es egyre jobban, azt meg meg-reikizte (szep magyar szo). Meg mindig faj, de azt mondta, tobb kezeles kell, hogy javuljon.

Ugy erzem, lassan el kell kezdenem allast nezni, egyelore csak kivancsisagbol, mert juliusban, ha addig ki nem neveznek igazgatonak, akkor lelepek innen. A suliban azt mondtak, hogy az utolso vizsga majus 12-en lesz, csak azt nem ertem, hogy akkor miert kell meg juliusig bejarni?!?! Szoval junius vegen-julius elejen tolom a bringat, de addigra kell valami masik allas. Edinburghra gondoltam, egy lepessel kozelebb otthonhoz es fel napi utazast megsporolnek:) Es allitolag meg szep is. De meg meglatom, ha van otletetek, ne kimeljetek!

 

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése