2008. december 17., szerda

Ez a nap

is szarul indult, nem találtam a fülhallgatómat a telefonhoz, azt hittem, elvesztettem, és tuti egy rakás pénz újat venni. Így aztán zene nélkül kellett suliba sétálnom, pedig arra szoktam magamhoz térni. Útközben rájöttem, hogy kurtára fázom, és próbáltam magam becsomagolni a sálamba, de előtte begyűrtem a kesztyűmet a kabát zsebébe. Ez néhány röpke perc alatt sikerült is, benyúltam a zsebembe, eltűnt a kesztyű! A szél olyan erős volt, hogy kifújta a zsebemből, persze pont az úttest közepére. És még véletlenül se arra fújta, amerre mentem, hanem elenkező irányba, rohantam utána, a forgalom leállt, mindenki azt nézte (és persze drukkolt:)), hogy hogy üldözöm a kesztyűmet, de végül rávetettem magam és elkaptam:)

A suliban megtaláltam a fejhallgatót is, és remélhetőleg ez az újabb felmérő is sikerült. Amit eddig papíron csináltunk kettős könyvelésen, azt most egy könyvelőprogramban kellett, mindenki kattintgatott, mint az őrült. Elvileg pénteken lesz vége, de páran már ma végeztünk, úgy voltam vele, hogy inkább maradok ma akár 9-ig is minthogy holnap megint be kelljen mennem. Kicsit fárasztó reggeltől 3-ig okosodni, aztán 3-11-ig dolgozni.

Asszem többet nem írok a hazamenetel előtt, de az már csak pár nap::):):) Juhééééj:)

free counters

1 megjegyzés:

  1. Dear Csenge

    Mivel nem sikerült a múltkor azt a Karácsonyi számot elküldenem Neked, amit annyira szerettem volna, ezért Évánál hagyom egy lemezen, mert Vele biztosan találkozol mikor hazajössz.

    Dolgozom a szerkesztőségben január 2-án, ha esetleg erre jársz.

    Vagy ha Erzsébet felé jársz, akkor tudod, hogy hol lakom. és ne felejtsél el meglátogatni.

    Vigyázz az úton!

    Szia:

    Zsuzsa

    VálaszTörlés