2008. december 15., hétfő

Az szakacsokrul

kis ertekezes a szakacsokrol (Orinak ajanlom ezt a kis bejegyzest:))

Jopar szakacs dolgozik itt, persze nem feltetlenul egyszerre, es kozos bennuk, hogy meggyozodesuk, hogy a szakacs-sag muveszet. A hotelben van egy etellift a konyhabol (2. emelet) a barba (foldszint) es a kulontermekbe (4. emelet). Par napja, amikor ugy 180 vendeg volt itt, a szakacs kozolte, hogy oda bepakolni a kajat nem az o dolga, menjen le a manager. Ha bazz, normalis az ilyen?

A masik fazon meg allandoan dulledt szemekkel nezi, hogy megettunk-e mindent, es halalra van sertodve, ha valami ottmarad, marpedig amilyen szarokat adnak, mindig marad, hehe:) Tegnap peldaul raksalata volt, sargadinnyevel, eperrel, es hogy egzotikus legyem, hagymaval es zoldsalataval. Persze ezeket nem kulon nekunk keszitik, hanem (gondoltam en) az elozo esti rendezvenyrol maradtak meg. Aztan az egyik konyhas felvilagositott, hogy a raksalata mar egy hetes. Amugy se ettem volna belole, de az vegkepp elvette a kedvem...

Ugyanez a szakacs mar tobbszor megfenyegetett, hogy nem foz nekem tobbet, mert allandoan panaszkodom. A legutobbi siramom az lett volna, hogy olyan fuszeres kajat adott, hogy komolyan nem ereztem a szamat utana. Igaz, a tavol-keleti takaritoknak nagyon izlett... Amikor meglattam Gary-t, a sefet, nyitottam a szamat, hogy ezt tudassam vele is, de meg se varta, mar jatszotta is a "nem igaz, hogy te allandoan sirsz, tobbet nem kapsz etelt!" cimu lemezt. Es akkor meg egy szot se szoltam, igaz, utana se.

Korabban felelossegre vont, hogy miert nem ettem meg valamit. Mondom, jollaktam. Mire o megjegyezte, hogy ha most azt mondana, hogy van suti is, akkor is azt mondanam, hogy tele vagyok. Termeszetesen az egyetlen lehetseges valaszt adtam erre: Sutinek mindig van hely. Kulon sutis-rekesz van a gyomromban, es az meg ures:)

free counters

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése